Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Wątek główny

Wątek główny

Data opublikowania: 29.04.2007, 14:59
Ostatnia edycja: 12.04.2012, 11:37
AKT I

Zaczynasz w akademii magicznej przy mieście Avon (aluzje do Harrego Pottera?). Jesteś zwykłym uczniem, który nie zna jeszcze żadnej sztuki magicznej. Udaj się do Magnusa, który powie Ci, żebyś wybrał teraz swoje sztuki magiczne u nauczycieli. Odwiedź każdego z nich i po rozmowie wybierz te dziedziny magii, które cię najbardziej interesują. Otrzymasz dodatkowo kilka zwojów, z których nauczysz się pierwszych czarów. Po rozmowie z każdym nauczycielem będziesz mógł porozmawiać ponownie z Magnusem o tym, co dalej Cię czeka.
Teraz lepiej udać się na polowanie - nabić trochę doświadczenia, znaleźć nowe przedmioty. Gdy będziesz uważał, że jesteś już gotowy na nierówną walkę udaj się do Magnusa i porozmawiaj z nim o dalszym losie. Mistrz powie Ci, że zanim wyruszysz z akademii będziesz musiał przejść test - musisz zabić 10 skorpionów poza murami akademii szybciej niż inni uczniowie. Skorpiony zostaną zaznaczone na mapie jako pomarańczowe kropki, udawaj się w ich największe zgromadzenia i zabijaj wszystkie. Podczas zadania musisz uważać by nie zabić przypadkiem innych uczniów, prócz tego możesz im również podbierać skorpiony - jeżeli zobaczysz, że jeden z uczniów atakuje skorpiona, możesz go zabić przed nim, a wówczas punkt dla Ciebie.
Gdy zabijesz 10 udaj się do Magnusa, który pogratuluje Ci zdania testu i opowie nieco o Mullogu, którego teraz będziesz musiał odnaleźć. Dostaniesz informacje, że Eric - naczelnik straży z miasta Avon będzie coś wiedział. Udaj się za pomocą teleportu do tego miasta i odnajdź Erica (znajduje się niedaleko świętego kościoła). Po rozmowie przy okazji powie Ci, że będziesz mógł wykonać najpierw dla niego małe zadanie - zdobyć 10 skór kamiennych kojotów. Wyjdź z miasta, kamienne kojoty rozpoznasz po spadających wokół nich kamieniach (Earth Shield), zbierz 10 skór i oddaj je Ericowi.
Teraz poszukaj po mieście górników, jest ich tutaj mnóstwo więc problemu raczej nie będziesz miał, zapytaj się o Mulloga, o którym tak często mówi się, że ma siłę pięciu chłopa i jest straszny. Okaże się, że żyje on na północ od wioski górników. Udaj się do niej, a następnie na północ i w stronę jaskini Mulloga.
Jaskinia składa się z dwóch części - przedsionka i korytarza. Jest to swego rodzaju mały labirynt, lecz jego przejście nie zajmie dużo czasu. Na końcu spotkasz Mulloga...
Po gatce w stylu Władcy Pierścieni (dosłownie!) Mullog zniknie.
Teraz udaj się do Avon, konkretnie spotkaj się z Larsem przed domem Arthura. Do rozmowy wtrącą się przedstawiciele kościoła, ale i tak na jedno wyjdzie - odnajdź w kopalniach na południowym-wschodzie Mulloga i zabij go.
Najpierw (jeżeli wcześniej nie odkryłeś) udaj się do lokacji Mine (kopalnie) i z tam odnajdź szyb. Możesz się nieźle wkurzyć starając się "wkliknąć" w dość niewygodne przejście do niższych poziomów. Teraz zaopatrz się w dużo miksturek albo składników do ich tworzenia, czeka Cię długa droga do lokacji "Silver mine" (kopalnia srebra). Tam odnajdziesz Friara, jest tuż przy wejściu, prócz tego nieco skrzyń z złotem, itemami i miksturami.
Kawałek dalej znajduje się przejście do ołtarza Mulloga gdzie będziesz musiał stoczyć z nim pojedynek. Jest dość słaby, na 10 poziomie nie powinieneś mieć problemów. Dopóki życie mu nie zejdzie do połowy jest mniej groźny, później przekształca się w Duriela z Diablo II (wystarczy porównać...). Teraz atakuje znacznie mocniej, przyzywa sobie niektóre potworki z I aktu i dodatkowo wzywa sobie golemy. Najlepiej atakować go w stylu - jeden strzał, odchodzenie, jeden strzał, odchodzenie.
Po jego śmierci weź sobie jego oko jako tarczę (kabaret...), w komnatach obok są skrzynie z itemiami.
Wyjdź z lokacji za pomocą teleportu i powiadom Erica - dowódcę straży o sytuacji.

AKT II

Teraz udaj się do Veronish, tam poszukaj kogokolwiek, kto powie ci nieco o Modo. Możesz zapytać byle jakiego strażnika, albo od razu udać się do Capri, zamieszkuje hotel w Veronish.  Zleci ci małe zadanie poboczne, którego nie musisz wykonywać - przede wszystkim musisz udać się poza Veronish i uratować kilku kleryków. Są mniej więcej po środku lokacji, w dodatku na wzgórzu co utrudnia dojście do nich, a co gorsza nawet nie chce im się bronić. Nie musisz zadbać o to by przeżyli, teraz wróć do  Capri i powiadom ją o sytuacji.
Teraz musisz udać się do lokacji Diamond Forest: Thicket przez rzekę. Gdy wejdziesz do tej lokacji Twój dziennik się zaktualizuje - na mapie pojawi się nowa postać, z którą musisz porozmawiać - Gypsy. Lecz zanim to zrobisz oczyść sobie teren wokół - będzie walka...
Gypsy nie będzie zbyt mile nastawiona do Ciebie i wraz z swoimi kompanami zaatakuje Cię. Jest dość silna (na początek gry), przywołuje sobie pomocników i szybko lata po okolicy co jakiś czas Cię atakując.
Po jej zabiciu dostępny będzie teleport obok. W jaskini spotka Cię bardzo miła rzecz - od razu na wstęp kilka zupełnie nagich pań (propagowanie pornografii...). W tym haremie odnajdź Hotblacka oraz Arthura, są na końcu prawego tunelu. Hotblack opowie Ci nieco informacji o tym miejscu oraz o tym co planuje. Teraz odnajdź drogę do Dasiato, porozmawiaj z Hotblackiem - a "gra" przeniesie Cię lokację wcześniej. Tam włącz mapę - w Twoją stronę kieruje się Joey, udaj się do niego.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
freestylebst, 18.12.2009, 20:24
Słaba giera jak kupa Rysia ;o Gra nie warta uwagi, i miejsca na tej stronie o.O

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.