Miecze
Orkowy zabójca
Obrażenia: 50
Wymagania: siła- 100, walka mieczem(umiejętność)
Dodatkowe: większe obrażenia zadane orkom.
Miecz
Obrażenia:50
Wymagania: siła- 140, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-
Miecz Assasyna
Obrażenia: 70
Wymagania: siła- 140, walka mieczem
Dodatkowe: zatrucie
Długi miecz
Obrażenia: 85
Wymagania: siła- 140, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-
Miecz Wenzela
Obrażenia: 90
Wymagania: siła- 180, walka mieczem
Dodatkowe: Błogosławione ostrze.
Ognisty miecz
Obrażenia: 100
Wymagania: siła- 120, walka ostrzem
Dodatkowe: -brak-
Ogrowy morgenstern
Obrażenia: 125
Wymagania: siła- 500, walka dużą bronią III
Dodatkowe: -brak-
Zardzewiały miecz
Obrażenia: 30
Wymagania: siła- 60, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-
Nóż asasyna
Obrażenia: 45
Wymagania: siła- 90, walka mieczem
Dodatkowe: Zatrucie
Rapier
Obrażenia: 60
Wymagania: siła- 120, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-
Półksiężyc
Obrażenia: 60
Wymagania: siła- 120, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-
Szeroki miecz
Obrażenia: 60
Wymagania: siła- 120, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-
Rubinowe ostrze
Obrażenia: 75
Wymagania: siła- 120, walka mieczem
Dodatkowe: lepsza walka mieczem
Długi miecz
Obrażenia: 75
Wymagania: siła- 150, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-
Miecz paladyna
Obrażenia: 90
Wymagania: siła- 160, walka mieczem
Dodatkowe: błogosławione ostrze
Książycowe ostrze
Obrażenia: 80
Wymagania: siła- 120, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-
Katana
Obrażenia: 80
Wymagania: siła- 160, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-
Lodowe ostrze
Obrażenia: 80
Wymagania: siła- 160
Dodatkowe: -brak-
Kordelas
Obrażenia: 85
Wymagania: siła- 170, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-
Miecz barbarzyńcy
Obrażenia: 85
Wymagania: siła- 170, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-
Miecz Nordmardczyka
Obrażenia: 90
Wymagania: 170
Dodatkowe: -brak-
El Bastardo
Obrażenia: 90
Wymagania: siła- 180, lepsza walka mieczem
Dodatkowe: mistrz walki mieczem
Miecz półtoraręczny
Obrażenia: 90
Wymagania: siła- 180, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-
Inkwizytor
Obrażenia: 95
Wymagania: siła- 190
Dodatkowe: -brak-
Miecz runiczny
Obrażenia: 105
Wymagania: siła- 210, walka mieczem
Dodatkowe: Ochrona przed pociskami +5 , Ochrona przed uderzeniami +5, Ochrona przed ostrzami +5
Miecz mistrzowski
Obrażenia: 105
Wymagania: siła- 210, mistrz walki mieczem
Dodatkowe: Mistrz dwóch ostrzy
Wielki miecz
Obrażenia: 110
Wymagania: siła- 220, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-
Miecz przodków
Obrażenia: 120
Wymagania: siła- 240, walka mieczem
Dodatkowe: Ochrona przed pociskami +5 , Ochrona przed uderzeniami +5, Ochrona przed ostrzami +5
Miecz królewski
Obrażenia: 160
Wymagania: siła- 230, walka mieczem
Dodatkowe: Błogosławione ostrze
Zardzewiały miecz dwuręczny
Obrażenia: 60
Wymagania: siła- 120, duży oręż II
Dodatkowe: -brak-
Miecz dwuręczny
Obrażenia: 75
Wymagania: siła- 150, duży oręż II
Dodatkowe: -brak-
Miecz zakonu
Obrażenia: 100
Wymagania: siła- 180, duży oręż II
Dodatkowe: Błogosławione ostrze
Miecz dwuręczny z rudy
Obrażenia: 105
Wymagania: siła- 210, duży oręż II
Dodatkowe: -brak-
Miecz katowski
Obrażenia: 110
Wymagania: siła- 220, duży oręż II
Dodatkowe: -brak-
Wielki inkwizytor
Obrażenia: 140
Wymagania: siła- 260, duży oręż III
Dodatkowe: Błogosławione ostrze
Miecz demona
Obrażenia: 136
Wymagania: siła- 666, duży oręż III
Dodatkowe: Ochrona przed pociskami +8 , Ochrona przed uderzeniami +8, Ochrona przed ostrzami +8
Moc przodków
Obrażenia: 136
Wymagania: siła- 270, duży oręż III
Dodatkowe: Ochrona przed pociskami +8 , Ochrona przed uderzeniami +8, Ochrona przed ostrzami +8
Gniew Innosa
Obrażenia: 160
Wymagania: siła- 300, duży oręż III
Dodatkowe: Paladyn, błogosławione ostrze
Krush varok
Obrażenia: 125
Wymagania: siła- 250, duży oręż II
Dodatkowe: -brak-
Krush morok
Obrażenia: 150
Wymagania: siła- 300, duży oręż II
Dodatkowe: -brak-
Topory
Zardzewiały topór bojowy
Obrażenia: 60
Wymagania: siła- 120, duży oręż
Dodatkowe: -brak-
Wielki topór
Obrażenia: 80
Wymagania: siła- 160, duży oręż
Dodatkowe: -brak-
Toporek do mięsa
Obrażenia: 85
Wymagania: siła- 170, duży oręż
Dodatkowe: Duży oręż II
Topór bojowy
Obrażenia: 100
Wymagania: siła- 200, duży oręż II
Dodatkowe: Duży oręż III
Młot wojenny
Obrażenia: 120
Wymagania: siła- 240, duży oręż II
Dodatkowe: -brak-
Topór bojowy Barbarzyńcy
Obrażenia: 120
Wymagania: siła- 250, duży oręż II
Dodatkowe: Zabójca orków
Topór berserkera
Obrażenia: 135
Wymagania: siła- 270, duży oręż III
Dodatkowe: -brak-
Krush pach
Obrażenia: 150
Wymagania: siła- 300, duży oręż III
Dodatkowe: -brak-
Gniew berserkera
Obrażenia: 150
Wymagania: siła- 290, duży oręż III
Dodatkowe: -brak-
Krush agash
Obrażenia: 175
Wymagania: siła- 350, duży oręż III
Dodatkowe: -brak-
Krush tarah
Obrażenia: 200
Wymagania: siła- 400, duży oręż III
Dodatkowe: -brak-
Kostury
Kostur
Obrażenia: 10
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-
Berło Varrantu
Obrażenia: 10
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-
Kostur czarnoksięstwa
Obrażenia: 20
Wymagania: prastara wiedza(PW)- 50, kostury magiczne
Dodatkowe: mana +25
Kostur wody
Obrażenia: 25
Wymagania: PW- 80, kostury magiczne
Dodatkowe: mag wody
Kostur ognia
Obrażenia: 25
Wymagania: PW- 50, kostury magiczne
Dodatkowe: mag ognia
Kostur mroku
Obrażenia: 25
Wymagania: PW- 80, kostury magiczne
Dodatkowe: mroczny mag
Kostur magii
Obrażenia: 30
Wymagania: PW- 100
Dodatkowe: mana +50
Kostur natury
Obrażenia: 30
Wymagania: PW- 100, kostury magiczne
Dodatkowe: Druid, mana +25, energia życiowa +25
Kostur maga wody
Obrażenia: 40
Wymagania: PW- 160, kostury magiczne
Dodatkowe: Mag wody, ochrona przed lodem +40, mana +50
Kostur mocy
Obrażenia: 40
Wymagania: PW- 150
Dodatkowe: regeneracja many
Kostur maga ognia
Obrażenia: 40
Wymagania: PW- 100, kostury magiczne
Dodatkowe: mag ognia, ochrona przed ogniem +40, mana +50
Kostur mrocznego maga
Obrażenia: 40
Wymagania: PW- 150, magiczne kostury
Dodatkowe: mroczny mag, mana +50, ochrona przed energią +40
Kostur równowagi
Obrażenia: 60
Wymagania: PW- 160, kostury magiczne
Dodatkowe: regeneracja many, mag wody
Szamański kostur
Obrażenia: 50
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-
Kostur dominacji
Obrażenia: 60
Wymagania: PW- 260, kostury magiczne
Dodatkowe: regeneracja many, mag ognia.
Kostur śmierci
Obrażenia: 60
Wymagania: PW- 260, kostury magiczne
Dodatkowe: regeneracja many, mag śmierci
Kostur obrony
Obrażenia: 25
Wymagania: PW- 60
Dodatkowe: obrona przed ogniem +15 , pociskami +15, uderzeniami +15, ostrzami +15
Kostur ochrony
Obrażenia: 35
Wymagania: PW- 100, kostury magiczne
Dodatkowe: obrona przed ogniem +30, pociskami +30, uderzeniami +30, ostrzami +30
Kostur niewrażliwości
Obrażenia: 45
Wymagania: PW- 140, kostury magiczne
Dodatkowe: obrona przed ogniem +40, pociskami +40, uderzeniami +40, ostrzami +40
Kostur z ostrzem
Obrażenia: 70
Wymagania: 140, walka kosturem II
Dodatkowe: Walka kosturem III
Kostur sędziego
Obrażenia: 80
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-
Łuki
Łuk
Obrażenia: 40
Wymagania: zdolności łowieckie (ZL)- 70
Dodatkowe: -brak-
Łuk myśliwski
Obrażenia: 45
Wymagania: ZL- 80, łuk
Dodatkowe: -brak-
Łuk assasyna
Obrażenia: 50
Wymagania: ZL- 90, łuk
Dodatkowe: -brak-
Kościany łuk
Obrażenia: 55
Wymagania: ZL- 100, łuk
Dodatkowe: -brak
Łuk kompozytowy
Obrażenia: 65
Wymagania: ZL- 110, łuk
Dodatkowe: -brak-
Łuk wojenny
Obrażenia: 70
Wymagania: ZL- 130, łuk
Dodatkowe: -brak-
Długi łuk
Obrażenia: 70
Wymagania: ZL- 120, łuk
Dodatkowe: -brak-
Wilczy rozpruwacz
Obrażenia: 75
Wymagania: ZL- 140, łuk
Dodatkowe: myśliwy
Łuk dębowy
Obrażenia: 80
Wymagania: ZL- 150, łuk
Dodatkowe: -brak-
Łuk gońca leśnego
Obrażenia: 85
Wymagania: ZL- 160, łuk
Dodatkowe: myśliwy (gruba zwierzyna)
Łuk bojowy
Obrażenia: 90
Wymagania: ZL- 180, łuk
Dodatkowe: łucznik
Łuk armijny
Obrażenia: 90
Wymagania: ZL- 170, łuk
Dodatkowe: -brak-
Okowy rozpruwacz
Obrażenia: 95
Wymagania: ZL- 190, łuk
Dodatkowe: Łowca orków
Rogowy łuk
Obrażenia: 100
Wymagania: ZL-200, łuk
Dodatkowe: -brak-
Siewca śmierci
Obrażenia: 105
Wymagania: ZL- 210, łucznik
Dodatkowe: -brak-
Nimrod
Obrażenia: 110
Wymagania: ZL- 220, łucznik
Dodatkowe: -brak-
Cicha śmierć
Obrażenia: 115
Wymagania: ZL- 230, łucznik
Dodatkowe: -brak-
Łuk runiczny
Obrażenia: 115
Wymagania: ZL- 230, łucznik
Dodatkowe: mistrz łucznictwa
Demoniczny łuk
Obrażenia: 120
Wymagania: ZL- 250, mistrz łucznictwa
Dodatkowe: -brak-
Kusze
Kusza
Obrażenia: 100
Wymagania: siła- 100, ciężka kusza
Dodatkowe: -brak-
Orkowa kusza
Obrażenia: 110
Wymagania: siła- 135, ciężka kusza
Dodatkowe: -brak-
Kusza łowcy głów
Obrażenia: 120
Wymagania: siła- 150, ciężka kusza
Dodatkowe: -brak-
Śmierć niewolnika
Obrażenia: 130
Wymagania: siła- 165, ciężka kusza
Dodatkowe: -brak-
Kusza najemnika
Obrażenia: 140
Wymagania: siła- 180, ciężka kusza
Dodatkowe: -brak-
Krwawe żniwa
Obrażenia: 150
Wymagania: siła- 195
Dodatkowe: -brak-
Kusza Nordmarczyka
Obrażenia: 60
Wymagania: siła- 210, ciężka kusza
Dodatkowe: -brak-
Zabójca nosorożców
Obrażenia: 170
Wymagania: siła- 235, kusznik
Dodatkowe: -brak-
Ciężka kusza
Obrażenia: 180
Wymagania: siła- 250, kusznik
Dodatkowe: -brak-
Kusza bojowa
Obrażenia: 190
Wymagania: siła- 235, kusznik
Dodatkowe: -brak-
Krash morra
Obrażenia: 200
Wymagania: siła- 280, mistrz łucznictwa
Dodatkowe: -brak-
Pozostałe
Wybuchowa strzała
Obrażenia: 30
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-
Ognista strzała
Obrażenia: 10
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-
Strzała
Obrażenia: 0
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-
Zatruta strzała
Obrażenia: 0
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: zatrucie
Ostry bełt
Obrażenia: 20
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-
Bełt
Obrażenia: 0
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-
Ogłuszacz
Obrażenia: 0
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: ogłusza wybrany cel
Kolczasta pałka
Obrażenia: 75
Wymagania: siła- 150, duży oręż
Dodatkowe: -brak-
Nabijana kolcami pałka
Obrażenia: 65
Wymagania: siła- 130, duży oręż
Dodatkowe: -brak-
Włócznia
Obrażenia: 60
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-
Okuty kostur
Obrażenia: 50
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-
Kosa
Obrażenia: 40
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-
Ciężka gałąź
Obrażenia: 25
Wymagania: siła- 50
Dodatkowe: -brak-