Uzbrojenie - Gothic 3
Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Uzbrojenie

Uzbrojenie

Data opublikowania: 18.10.2008, 18:36
Ostatnia edycja: 12.04.2012, 09:19

Miecze

Orkowy zabójca
Obrażenia: 50
Wymagania: siła- 100, walka mieczem(umiejętność)
Dodatkowe: większe obrażenia zadane orkom.

Miecz
Obrażenia:50
Wymagania: siła- 140, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-

Miecz Assasyna
Obrażenia: 70
Wymagania: siła- 140, walka mieczem
Dodatkowe: zatrucie

Długi miecz
Obrażenia: 85
Wymagania: siła- 140, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-

Miecz Wenzela
Obrażenia: 90
Wymagania: siła- 180, walka mieczem
Dodatkowe: Błogosławione ostrze.

Ognisty miecz
Obrażenia: 100
Wymagania: siła- 120, walka ostrzem
Dodatkowe: -brak-

Ogrowy morgenstern
Obrażenia: 125
Wymagania: siła- 500, walka dużą bronią III
Dodatkowe: -brak-

Zardzewiały miecz
Obrażenia: 30
Wymagania: siła- 60, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-

Nóż asasyna
Obrażenia: 45
Wymagania: siła- 90, walka mieczem
Dodatkowe: Zatrucie

Rapier
Obrażenia: 60
Wymagania: siła- 120, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-

Półksiężyc
Obrażenia: 60
Wymagania: siła- 120, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-

Szeroki miecz
Obrażenia: 60
Wymagania: siła- 120, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-

Rubinowe ostrze
Obrażenia: 75
Wymagania: siła- 120, walka mieczem
Dodatkowe: lepsza walka mieczem

Długi miecz
Obrażenia: 75
Wymagania: siła- 150, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-

Miecz paladyna
Obrażenia: 90
Wymagania: siła- 160, walka mieczem
Dodatkowe: błogosławione ostrze

Książycowe ostrze
Obrażenia: 80
Wymagania: siła- 120, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-

Katana
Obrażenia: 80
Wymagania: siła- 160, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-

Lodowe ostrze
Obrażenia: 80
Wymagania: siła- 160
Dodatkowe: -brak-

Kordelas
Obrażenia: 85
Wymagania: siła- 170, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-

Miecz barbarzyńcy
Obrażenia: 85
Wymagania: siła- 170, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-

Miecz Nordmardczyka
Obrażenia: 90
Wymagania: 170
Dodatkowe: -brak-

El Bastardo
Obrażenia: 90
Wymagania: siła- 180, lepsza walka mieczem
Dodatkowe: mistrz walki mieczem

Miecz półtoraręczny
Obrażenia: 90
Wymagania: siła- 180, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-

Inkwizytor
Obrażenia: 95
Wymagania: siła- 190
Dodatkowe: -brak-

Miecz runiczny
Obrażenia: 105
Wymagania: siła- 210, walka mieczem
Dodatkowe: Ochrona przed pociskami +5 , Ochrona przed uderzeniami +5, Ochrona przed ostrzami +5

Miecz mistrzowski
Obrażenia: 105
Wymagania: siła- 210, mistrz walki mieczem
Dodatkowe: Mistrz dwóch ostrzy

Wielki miecz
Obrażenia: 110
Wymagania: siła- 220, walka mieczem
Dodatkowe: -brak-

Miecz przodków
Obrażenia: 120
Wymagania: siła- 240, walka mieczem
Dodatkowe: Ochrona przed pociskami +5 , Ochrona przed uderzeniami +5, Ochrona przed ostrzami +5

Miecz królewski
Obrażenia: 160
Wymagania: siła- 230, walka mieczem
Dodatkowe: Błogosławione ostrze

Zardzewiały miecz dwuręczny
Obrażenia: 60
Wymagania: siła- 120, duży oręż II
Dodatkowe: -brak-

Miecz dwuręczny
Obrażenia: 75
Wymagania: siła- 150, duży oręż II
Dodatkowe: -brak-

Miecz zakonu
Obrażenia: 100
Wymagania: siła- 180, duży oręż II
Dodatkowe: Błogosławione ostrze

Miecz dwuręczny z rudy
Obrażenia: 105
Wymagania: siła- 210, duży oręż II
Dodatkowe: -brak-

Miecz katowski
Obrażenia: 110
Wymagania: siła- 220, duży oręż II
Dodatkowe: -brak-

Wielki inkwizytor
Obrażenia: 140
Wymagania: siła- 260, duży oręż III
Dodatkowe: Błogosławione ostrze

Miecz demona
Obrażenia: 136
Wymagania: siła- 666, duży oręż III
Dodatkowe: Ochrona przed pociskami +8 , Ochrona przed uderzeniami +8, Ochrona przed ostrzami +8

Moc przodków
Obrażenia: 136
Wymagania: siła- 270, duży oręż III
Dodatkowe: Ochrona przed pociskami +8 , Ochrona przed uderzeniami +8, Ochrona przed ostrzami +8

Gniew Innosa
Obrażenia: 160
Wymagania: siła- 300, duży oręż III
Dodatkowe: Paladyn, błogosławione ostrze

Krush varok
Obrażenia: 125
Wymagania: siła- 250, duży oręż II
Dodatkowe: -brak-

Krush morok
Obrażenia: 150
Wymagania: siła- 300, duży oręż II
Dodatkowe: -brak-

Topory

Zardzewiały topór bojowy
Obrażenia: 60
Wymagania: siła- 120, duży oręż
Dodatkowe: -brak-

Wielki topór
Obrażenia: 80
Wymagania: siła- 160, duży oręż
Dodatkowe: -brak-

Toporek do mięsa
Obrażenia: 85
Wymagania: siła- 170, duży oręż
Dodatkowe: Duży oręż II

Topór bojowy
Obrażenia: 100
Wymagania: siła- 200, duży oręż II
Dodatkowe: Duży oręż III

Młot wojenny
Obrażenia: 120
Wymagania: siła- 240, duży oręż II
Dodatkowe: -brak-

Topór bojowy Barbarzyńcy
Obrażenia: 120
Wymagania: siła- 250, duży oręż II
Dodatkowe: Zabójca orków

Topór berserkera
Obrażenia: 135
Wymagania: siła- 270, duży oręż III
Dodatkowe: -brak-

Krush pach
Obrażenia: 150
Wymagania: siła- 300, duży oręż III
Dodatkowe: -brak-

Gniew berserkera
Obrażenia: 150
Wymagania: siła- 290, duży oręż III
Dodatkowe: -brak-

Krush agash
Obrażenia: 175
Wymagania: siła- 350, duży oręż III
Dodatkowe: -brak-

Krush tarah
Obrażenia: 200
Wymagania: siła- 400, duży oręż III
Dodatkowe: -brak-

Kostury

Kostur
Obrażenia: 10
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-

Berło Varrantu
Obrażenia: 10
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-

Kostur czarnoksięstwa
Obrażenia: 20
Wymagania: prastara wiedza(PW)- 50, kostury magiczne
Dodatkowe: mana +25

Kostur wody
Obrażenia: 25
Wymagania: PW- 80, kostury magiczne
Dodatkowe: mag wody

Kostur ognia
Obrażenia: 25
Wymagania: PW- 50, kostury magiczne
Dodatkowe: mag ognia

Kostur mroku
Obrażenia: 25
Wymagania: PW- 80, kostury magiczne
Dodatkowe: mroczny mag

Kostur magii
Obrażenia: 30
Wymagania: PW- 100
Dodatkowe: mana +50

Kostur natury
Obrażenia: 30
Wymagania: PW- 100, kostury magiczne
Dodatkowe: Druid, mana +25, energia życiowa +25

Kostur maga wody
Obrażenia: 40
Wymagania: PW- 160, kostury magiczne
Dodatkowe: Mag wody, ochrona przed lodem +40, mana +50

Kostur mocy
Obrażenia: 40
Wymagania: PW- 150
Dodatkowe: regeneracja many

Kostur maga ognia
Obrażenia: 40
Wymagania: PW- 100, kostury magiczne
Dodatkowe: mag ognia, ochrona przed ogniem +40, mana +50

Kostur mrocznego maga
Obrażenia: 40
Wymagania: PW- 150, magiczne kostury
Dodatkowe: mroczny mag, mana +50, ochrona przed energią +40

Kostur równowagi
Obrażenia: 60
Wymagania: PW- 160, kostury magiczne
Dodatkowe: regeneracja many, mag wody

Szamański kostur
Obrażenia: 50
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-

Kostur dominacji
Obrażenia: 60
Wymagania: PW- 260, kostury magiczne
Dodatkowe: regeneracja many, mag ognia.

Kostur śmierci
Obrażenia: 60
Wymagania: PW- 260, kostury magiczne
Dodatkowe: regeneracja many, mag śmierci

Kostur obrony
Obrażenia: 25
Wymagania: PW- 60
Dodatkowe: obrona przed ogniem +15 , pociskami +15, uderzeniami +15, ostrzami +15

Kostur ochrony
Obrażenia: 35
Wymagania: PW- 100, kostury magiczne
Dodatkowe: obrona przed ogniem +30, pociskami +30, uderzeniami +30, ostrzami +30

Kostur niewrażliwości
Obrażenia: 45
Wymagania: PW- 140, kostury magiczne
Dodatkowe: obrona przed ogniem +40, pociskami +40, uderzeniami +40, ostrzami +40

Kostur z ostrzem
Obrażenia: 70
Wymagania: 140, walka kosturem II
Dodatkowe: Walka kosturem III

Kostur sędziego
Obrażenia: 80
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-

Łuki

Łuk
Obrażenia: 40
Wymagania: zdolności łowieckie (ZL)- 70
Dodatkowe: -brak-

Łuk myśliwski
Obrażenia: 45
Wymagania: ZL- 80, łuk
Dodatkowe: -brak-

Łuk assasyna
Obrażenia: 50
Wymagania: ZL- 90, łuk
Dodatkowe: -brak-

Kościany łuk
Obrażenia: 55
Wymagania: ZL- 100, łuk
Dodatkowe: -brak

Łuk kompozytowy
Obrażenia: 65
Wymagania: ZL- 110, łuk
Dodatkowe: -brak-

Łuk wojenny
Obrażenia: 70
Wymagania: ZL- 130, łuk
Dodatkowe: -brak-

Długi łuk
Obrażenia: 70
Wymagania: ZL- 120, łuk
Dodatkowe: -brak-

Wilczy rozpruwacz
Obrażenia: 75
Wymagania: ZL- 140, łuk
Dodatkowe: myśliwy

Łuk dębowy
Obrażenia: 80
Wymagania: ZL- 150, łuk
Dodatkowe: -brak-

Łuk gońca leśnego
Obrażenia: 85
Wymagania: ZL- 160, łuk
Dodatkowe: myśliwy (gruba zwierzyna)

Łuk bojowy
Obrażenia: 90
Wymagania: ZL- 180, łuk
Dodatkowe: łucznik

Łuk armijny
Obrażenia: 90
Wymagania: ZL- 170, łuk
Dodatkowe: -brak-

Okowy rozpruwacz
Obrażenia: 95
Wymagania: ZL- 190, łuk
Dodatkowe: Łowca orków

Rogowy łuk
Obrażenia: 100
Wymagania: ZL-200, łuk
Dodatkowe: -brak-

Siewca śmierci
Obrażenia: 105
Wymagania: ZL- 210, łucznik
Dodatkowe: -brak-

Nimrod
Obrażenia: 110
Wymagania: ZL- 220, łucznik
Dodatkowe: -brak-

Cicha śmierć
Obrażenia: 115
Wymagania: ZL- 230, łucznik
Dodatkowe: -brak-

Łuk runiczny
Obrażenia: 115
Wymagania: ZL- 230, łucznik
Dodatkowe: mistrz łucznictwa

Demoniczny łuk
Obrażenia: 120
Wymagania: ZL- 250, mistrz łucznictwa
Dodatkowe: -brak-

Kusze

Kusza
Obrażenia: 100
Wymagania: siła- 100, ciężka kusza
Dodatkowe: -brak-

Orkowa kusza
Obrażenia: 110
Wymagania: siła- 135, ciężka kusza
Dodatkowe: -brak-

Kusza łowcy głów
Obrażenia: 120
Wymagania: siła- 150, ciężka kusza
Dodatkowe: -brak-

Śmierć niewolnika
Obrażenia: 130
Wymagania: siła- 165, ciężka kusza
Dodatkowe: -brak-

Kusza najemnika
Obrażenia: 140
Wymagania: siła- 180, ciężka kusza
Dodatkowe: -brak-

Krwawe żniwa
Obrażenia: 150
Wymagania: siła- 195
Dodatkowe: -brak-

Kusza Nordmarczyka
Obrażenia: 60
Wymagania: siła- 210, ciężka kusza
Dodatkowe: -brak-

Zabójca nosorożców
Obrażenia: 170
Wymagania: siła- 235, kusznik
Dodatkowe: -brak-

Ciężka kusza
Obrażenia: 180
Wymagania: siła- 250, kusznik
Dodatkowe: -brak-

Kusza bojowa
Obrażenia: 190
Wymagania: siła- 235, kusznik
Dodatkowe: -brak-

Krash morra
Obrażenia: 200
Wymagania: siła- 280, mistrz łucznictwa
Dodatkowe: -brak-

Pozostałe

Wybuchowa strzała
Obrażenia: 30
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-

Ognista strzała
Obrażenia: 10
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-

Strzała
Obrażenia: 0
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-

Zatruta strzała
Obrażenia: 0
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: zatrucie

Ostry bełt
Obrażenia: 20
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-

Bełt
Obrażenia: 0
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-

Ogłuszacz
Obrażenia: 0
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: ogłusza wybrany cel

Kolczasta pałka
Obrażenia: 75
Wymagania: siła- 150, duży oręż
Dodatkowe: -brak-

Nabijana kolcami pałka
Obrażenia: 65
Wymagania: siła- 130, duży oręż
Dodatkowe: -brak-

Włócznia
Obrażenia: 60
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-

Okuty kostur
Obrażenia: 50
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-

Kosa
Obrażenia: 40
Wymagania: -nieznane-
Dodatkowe: -brak-

Ciężka gałąź
Obrażenia: 25
Wymagania: siła- 50
Dodatkowe: -brak-

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
Kar0l55, 19.11.2008, 00:29
ognisty miecz jest najlepszy bo jak jestes bardzo blisko nastepnego lvl gdzies 5k PD do lvl albo mniej i zabijasz kazdego za jednym ciosem BEZ KODOW !
Avatar
Kar0l55, 19.11.2008, 00:50
a jak ktos chce moze cala gre przejsc z orkowym zabujca z PD pakowac w co tylko sie chce a jak ktos woli gre przejsc szybciej bo niech se zdobedzie jakis porzadny mieczyk pakuje w sile i walke i tarcze jakoms o pancerz
Avatar
adek24689, 13.02.2010, 10:25
Ognisty miecz wymiata, ale u mnie zabija bez dobijania. Miałem to jak walczyłem na arenie, przeciwnik zabity i dupa :(
Avatar
gothic, 19.02.2010, 20:20
ognisty miecz tak samo jak uriziel z g1 zabija bez dobijania
Avatar
mati5708, 15.03.2010, 22:16
gdzie mogę zdobyć katane?
Avatar
terminator, 17.02.2012, 08:17
katane możesz zdobyć chyba w mora sul jak będzies walczył na arenie. A tak właściwie gdzie jest gniew innosa. Ja ogólnie to walcze mieczem królewskim, ale jestem ciekawy gdzie jest gniew innosa. Na kodach już go miałem , ale wole zdobyć bez kodów.
Avatar
terminator, 17.02.2012, 08:18
Poza tym umnie bronie mają troche inne statystyki, np. ogrowy morgenstern jest najsilniejszy

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.