Nazwa |
Obrazek |
Co daje |
Wymagana prastara wiedza |
Koszt many |
Osłabienie |
Osłabienie, a co innego? |
20 |
40 |
|
Trucizna |
Bohater sprawia, że cel zostaje otruty. |
25 |
25 |
|
Błyskawica |
Gracz tworzy wiązkę błyskawic w wskazany cel. |
30 |
15-30 |
|
Mgła |
Postać zostaje otoczona mgiełką, dzięki czemu przeciwnicy trudniej cię dostrzegają. |
50 |
60 |
|
Terror |
Wywołuje strach w umyśle wroga, z tym czarem radzą sobie jedynie najsilniejsi przeciwnicy. |
60 |
60 |
|
Żądza krwii |
Cel ma wyjątkową ochotę coś zabić... nieważne czy to wróg czy sojusznik. |
70 |
50 |
|
Amnezja |
Postać na, którą rzucimy ten czar zapomni o naszych winach. |
80 |
30 |
|
Przywołanie szkieletu |
Sama nazwa wskazuje - gracz przywołuje szkieleta. |
105 |
60 |
|
Noc w dzień |
Czas mija bardzo szybko, aż do świtu. Gracz ma uczucie takie jakby odpoczywał. Czar działa tylko w nocy. |
175 |
40 |
|
Przywołanie demona |
Postać przyzywa bardzo silnego sojusznika - demona, który walczy po naszej stronie. |
210 |
90 |
|
Przywołanie błyskawicy |
Gracz wytwarza w swych dłoniach błyskawice raniące przeciwników. |
230 |
80 |
|
Podróź duszy |
Gracz wychodzi z siebie i staje obok... na dodatek dusza jest niewidzialna dla wrogów. |
240 |
70 |
|
Armia ciemności |
Gracz stwarza potężną armię pochodzącą z ciemności, która będzie go wspierać w boju. |
250 |
100 |