Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Magia przemiany

Magia przemiany

Data opublikowania: 25.11.2006, 13:40
Ostatnia edycja: 25.11.2006, 13:41

Nazwa

Obrazek

Co daje

Wymagana prastara wiedza

Koszt many

Przywołanie zwierząt

Przywołanie zwierząt

Gracz wysyła na wybrany cel okoliczne zwierzęta.

15

50

Telekineza

Telekineza

Wybrany przedmiot po chwili trafa w nasze ręce.

25

50

Oswojenie

Oswojenie

Wybrane zwierze będzie ci służyć.

35

40

Przywołanie goblina

Przywołanie goblina

Gracz wzywa sobie do pomocy goblina.

45

40

Lodowa lanca

Lodowa lanca

Lodowy bicz na przeciwników.

60

15-30

Forma zwierzęca

Forma zwierzęca

Gracz zmienia się w wybrany cel. Czas trwania jest uzależniony od siły zwierzęcia i prastarej wiedzy bohatera.

75

60

Sen

Sen

Cel słodko śpi... Czas trwania zależny od siły celu oraz prastarej wiedzy bohatera.

100

30

Fala mrozu

Fala mrozu

Gracz wywołuje rozchodzącą się falę mrozu, która rani i zamraża przeciwników.

120

90

Eksplozja lodu

Eksplozja lodu

Bohater zasypuje wrogów gradem ostrych pocisków z lodu.

130

120

Przywołanie golema

Przywołanie golema

Po stronie gracza staje golem, który będzie wraz z nim walczył.

205

90

Otwieranie zamków

Otwieranie zamków

Czar otwiera większość drzwi i zamków.

230

20

Bąbel czasowy

Bąbel czasowy

W obrębie stworzonego przed graczem bąbla czas płynie wooolniej.

240

100

Burza gradowa

Burza gradowa

Na wrogów spada bardzo potężna burza z piorunami.

250

90

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
gothic, 19.02.2010, 20:12
super zaklęcia
Avatar
adek24689, 20.03.2010, 16:57
Przydają się tylko trzy: golem, burza i bąbel czasowy. Reszta jest moim zdaniem średnia.

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.