Nazwa |
Obrazek |
Co daje |
Wymagana prastara wiedza |
Koszt many |
Przywołanie zwierząt |
Gracz wysyła na wybrany cel okoliczne zwierzęta. |
15 |
50 |
|
Telekineza |
Wybrany przedmiot po chwili trafa w nasze ręce. |
25 |
50 |
|
Oswojenie |
Wybrane zwierze będzie ci służyć. |
35 |
40 |
|
Przywołanie goblina |
Gracz wzywa sobie do pomocy goblina. |
45 |
40 |
|
Lodowa lanca |
Lodowy bicz na przeciwników. |
60 |
15-30 |
|
Forma zwierzęca |
Gracz zmienia się w wybrany cel. Czas trwania jest uzależniony od siły zwierzęcia i prastarej wiedzy bohatera. |
75 |
60 |
|
Sen |
Cel słodko śpi... Czas trwania zależny od siły celu oraz prastarej wiedzy bohatera. |
100 |
30 |
|
Fala mrozu |
Gracz wywołuje rozchodzącą się falę mrozu, która rani i zamraża przeciwników. |
120 |
90 |
|
Eksplozja lodu |
Bohater zasypuje wrogów gradem ostrych pocisków z lodu. |
130 |
120 |
|
Przywołanie golema |
Po stronie gracza staje golem, który będzie wraz z nim walczył. |
205 |
90 |
|
Otwieranie zamków |
Czar otwiera większość drzwi i zamków. |
230 |
20 |
|
Bąbel czasowy |
W obrębie stworzonego przed graczem bąbla czas płynie wooolniej. |
240 |
100 |
|
Burza gradowa |
Na wrogów spada bardzo potężna burza z piorunami. |
250 |
90 |