Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Czary (Mag)

Czary (Mag)

Znajdziecie tutaj spis wszystkich czarów jakie może rzucać mag, są poukładane alfabetycznie.

Anchor
Gdy rzucisz ten czar na przeciwnika nie będzie mugł się teleportować.

Burn
Po prostu najzwyklejsze podpalenie.

Channel Life
Zamienia manę i życie miejscami.

Confuse
Przeciwnik jest można powiedzieć oszołomiony i zmieszany, nie wie co robić.

Counterspell
Odbija czary.

Death Ray
Jak nazwa wskazuje - promień śmierci. Silny czar.

Detonate Seen Traps
Detonuje, aktywuje, uruchamia widoczne pułapki.

Dispel Undead
Zabija nieumarłego.

Drain Mana
Wyssanie many.

Earthquake
Wywołuje trzęsienie ziemi, rani wszystkich w zasięgu.

Energy Bolt
Po prostu kulka energii.

Fear
Potwór, który oberwie tym zaklęciem panicznie się boi.

Fireball
Tradycyjna kula ognia. Wiadomo do czego służy.

Force Field
Jest to magiczna tarcza o wysokiej odporności.

Fumble
Czar podnoszący parametry przedmiotu.

Haste
Przyspiesza postać.

Inversion
Odbicie, czar żucony w postać na, którą żucono Inversion wraca do swego właściciela :)

Invisibility
Sprawia, że postać staje się niewidzialna.

Invulnerability
Bardzo przydatny czar - gry go żucisz nikt nie może ci "oddać", lecz gdy sam chcesz komuś "oddać" czar dezaktywuje się.

Less Heal
Słabsze uleczenie.

Light
Coś w stylu kuli słońca w ręku, tworzy wokół ciebie jasność.

Lightning
Po prostu błyskawica, przydatny czar.

Lock
Czar zamyka wybrane drzwi.

Mark Location
Czar związany z Teleportem, oznaczasz wybrane miejsce i gdy użyjesz teleport pojawiasz się w tym miejscu.

Missiles of Magic
Magiczne pociski.

Moonglow
Lekkie światło.

Obliteration
To coś niszczy nawet mocnych przeciwników. Tzw. znosiciel.

Protection from Shock
Daje odporność przeciw błyskawicom.

Protection from Fire
Daje odporność przeciw ogniu.

Protection from Poison
Daje odporność przeciw truciźnie.

Pull
Przyciąga obiekt.

Push
Odpycha obiekt.

Reflective Shield
Tworzy wokół postaci tarczę odbijającą.

Ring of Fire
Powoduje novę ognia.

Run
Powoduje bieg.

Shock
Mniejsza odmiana błyskawicy na dotyk.

Slow
Sprawia, że przeciwnik jest znacznie wolniejszy.

Swap Location
Zamiana miejsc z potworem na jakiego żucasz czar.

Telekinesis
Możesz podnosić przedmioty za pomocą magii. Bardzo znany czar.

Teleport
Czar związany z Mark of Location. Po użyciu teleportujesz się w wyznaczone wcześniej miejsce czarem Mark of Location.

Teleport to Target
Tradycyjny teleport w wskazane miejsce.

Trigger Trap
Uruchamia półapki.

Wall
Ściana :)

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.