Na Waszej stronie przeczytałem, ze będzie walka turowa. Jak będzie ona wyglądać? Czy już wcześniej mogliśmy zobaczyć podobny system walk oraz czy będzie możliwość zobaczenia filmu prezentującego system walki
Andrea: Niedługo będziesz mógł zobaczyć walkę na filmiku. Jest ona turowa i działa jak walka w grach SSI z lat 1980-90. Mogę podać nawet konkretny tytuł Demon’s Winter, ale dobrym przykładem jest seria „champions of krynn”. Rzuć na to okiem!
Olly: Albo konkretniej: Gdy walka zaczyna się, miejsce potyczki zostaje wyznaczone. Świat poza tym obszarem jest zatrzymywany, tylko ci co są w środku biorą udział w walce. Jeśli ktoś ucieknie ze strefy walki zostaje z niej usunięty. Na domiar tego dodajemy kilka rzeczy dzięki, którym walka stanie się bardziej interesująca. Nie będziesz miał w czasie walki dostępu do swojego ekwipunku tylko do „paska z narzędziami”, w którym będzie znajdować się do dziesięciu przedmiotów możliwych do użycia w czasie walki. Będziesz musiał przygotować swój pasek narzędzi wcześniej, wypełniając go wszystkim co będzie najbardziej użyteczne.
Andrea: Szczerze, to nigdy nie interesowała mnie walka, więc zrobiłem ją bardzo prostą, być może ZBYT prostą i Olly podsunął mi kilka ciekawych pomysłów, które trzeba rozwinąć. Potężny atak, obrona, ochrona, rozbrojenie- to zestaw „sposobów dywersji”, które uczynią walkę bardziej taktyczną. Używając ich mądrze będziesz zdolny przewyższyć wrogów, którzy są o wiele silniejsi od twojej drużyny. Na przykład „obrona” uruchamia pozycję obronną, dzięki której zyskuje się na obronie, ale traci się na ataku. Jest to użyteczne, gdy postać jest poważnie ranna, a ty chcesz ją ocalić. Potężny atak, z drugiej strony podwaja zadawane obrażenia, ale obniża znacząco twoje szanse na uniknięcie ataków wroga. Niektóre z tych opcji ( bo jest ich więcej) będą dostępne tylko dla doświadczonych wojowników albo będą wymagać specjalnych umiejętności.