Ashes wywiad dla StrefyRPG - Ashes: Two World Collide
Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Ashes wywiad dla StrefyRPG

Ashes wywiad dla StrefyRPG

Data opublikowania: 20.01.2007, 14:56
Tagi:
Jak zapewne wiecie jakiś czas temu przeprowadziliśmy wywiad z twórcami gry Ashes. Od dzisiaj możecie przeczytać wywiad w pełni przetłumaczony. Wywiad przeczytacie tutaj. Gra jest bardzo ciekawa zwłaszcza, że stawia na niesamowitą grywalność i ciekawą fabułę zamiast przepięknej grafiki. W wywiadzie dowiecie się o grze znacznie więcej. Więcej w rozwinięciu.
Ashes to gra tworzona zaledwie przez 2 osoby, które inspirując się starymi przebojami z gatunku cRPG, postanowiły stworzyć ich współcześniejszą wersje. Gra wzorowana na takich tytułach jak Ultima 7 oraz Dakkhen, gry może niezbyt znane w Polsce, jednak do dziś się o nich nie zapomina. Dla tych, którzy są zainteresowani grą, zapraszamy na oficjalna stronę oraz na oficjalne forum - które kilka dni temu zostało przeniesione.

Na Waszej stronie przeczytałem, ze będzie walka turowa. Jak będzie ona wyglądać? Czy już wcześniej mogliśmy zobaczyć podobny system walk oraz czy będzie możliwość zobaczenia filmu prezentującego system walki

Andrea: Niedługo będziesz mógł zobaczyć walkę na filmiku. Jest ona turowa i działa jak walka w grach SSI z lat 1980-90. Mogę podać nawet konkretny tytuł Demon’s Winter, ale dobrym przykładem jest seria „champions of krynn”. Rzuć na to okiem!

Olly: Albo konkretniej: Gdy walka zaczyna się, miejsce potyczki zostaje wyznaczone. Świat poza tym obszarem jest zatrzymywany, tylko ci co są w środku biorą udział w walce. Jeśli ktoś ucieknie ze strefy walki zostaje z niej usunięty. Na domiar tego dodajemy kilka rzeczy dzięki, którym walka stanie się bardziej interesująca. Nie będziesz miał w czasie walki dostępu do swojego ekwipunku tylko do „paska z narzędziami”, w którym będzie znajdować się do dziesięciu przedmiotów możliwych do użycia w czasie walki. Będziesz musiał przygotować swój pasek narzędzi wcześniej, wypełniając go wszystkim co będzie najbardziej użyteczne.

Andrea: Szczerze, to nigdy nie interesowała mnie walka, więc zrobiłem ją bardzo prostą, być może ZBYT prostą i Olly podsunął mi kilka ciekawych pomysłów, które trzeba rozwinąć. Potężny atak, obrona, ochrona, rozbrojenie- to zestaw „sposobów dywersji”, które uczynią walkę bardziej taktyczną. Używając ich mądrze będziesz zdolny przewyższyć wrogów, którzy są o wiele silniejsi od twojej drużyny. Na przykład „obrona” uruchamia pozycję obronną, dzięki której zyskuje się na obronie, ale traci się na ataku. Jest to użyteczne, gdy postać jest poważnie ranna, a ty chcesz ją ocalić. Potężny atak, z drugiej strony podwaja zadawane obrażenia, ale obniża znacząco twoje szanse na uniknięcie ataków wroga. Niektóre z tych opcji ( bo jest ich więcej) będą dostępne tylko dla doświadczonych wojowników albo będą wymagać specjalnych umiejętności.

Czytaj więcej...

Komentarze

Avatar
Frey, 20.01.2007, 22:57
Zapraszam do czytania, no i komentarze mile widziane ;)

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.