Path 1.11 przynosi nam takie oto zmiany:
- Słowa runiczne (Bone, Enlightenment, Myth, Peace, Principle, Rain, Treachery, Winter, Wrath, Plague)
- Troche unikatów
- Nowy item Hellfire Torch (Pochodnia Piekielnego Ognia)
Wymagany poziom - 75, +8 do promienia swiatla, + 10-20 do wszystkich odpornosci, + 10-20 do wszystkich statystyk,+ 3 do (klasa postaci) wszystkich umiejetnosci, ładunki na 30 poziomowe Hydry (10 ładunków), 25% szansa na rzucenie poziom 10 Ognista burza.
- Nowe typy gry (na dole opisane)
Z Hrabiny, Demonologa, Nihlathaka potrafią wypaść klucze (po kolei) - Terroru, Nienawiści, Zniszczenia. Po użyciu kluczy w kostce w V akcie otwiera nam się portal do losowej lokacji - przypominającej lochy (Lilith), przypominającej Kanion Maga (Uber Duriel) oraz Rzekę Płomieni (Uber Izual). Z rzeczy wyżuconych przez tych bossów zbieramy 3 przedmioty - Mózg Mefista, Róg Diablo, Oko Baala. Po transmutacji ich w kostce otwiera się w V akcie portal do Chaotycznego Tristram, gdzie w jednym miejscu spotykają się w obstawie sług Baal, Mefisto i Diablo. Niech Wam się nie wydaje, że są słabi, są szybcy, silni i zwarci... wyobraźcie sobie potyczkę z 10 razy silniejszym Baalem, Mefistem i Diablo na raz w obstawie Sług Zniszczenia :)
Po pokonaniu ostatniego z nich wypada owa pochodnia...
Wkrótce dział o pathu 1.11