Ikona | Nazwa i opis | Wymagania |
Walka mieczem (Swordfighter) Bohater jest zdolnym wojownikiem walczącym mieczem. Umiejętność dostępna od samego początku rozgrywki. Niezwykle przydatna niezależnie od drogi którą zamierzamy kroczyć, bo przecież nieraz zdarzy się że nawet grając magiem sięgniesz po sztylet czy miecz aby odeprzeć napierającego przeciwnika. |
Siła: 100 Umiejętność dostępna od początku |
|
Lepsza walka mieczem (Strong swordfighter) Bohater solidnie walczy mieczem. Umiejętność bardziej przydatna graczom którzy zdecydowali się podążać drogą wojownika. Nieważne czy ciężkozbrojnego rycerza, czy zwinnego wojownika. Lepsza walka mieczem znacznie zwiększa obrażenia i pozwala na skuteczniejsze wyprowadzanie ataków. |
Siła: 150 Umiejętność: Walka mieczem |
|
Mistrz walki miecza (Master swordsman) Bohater po mistrzowsku walczy mieczem. Ta umiejętność czyni z bohatera istną machinę do zabijania. Każda styczność z ostrzem bohatera może być dla przeciwnika śmiertelna. |
Siła: 200 Umiejętność: Lepsza walka mieczem |
|
Walka dwoma ostrzami (Fight with two blades) Bohater może używać w walce dwóch mieczy jednoręcznych. Jeśli preferujesz walkę dwoma ostrzami, dynamiczniejszą ale też zapewniającą gorszą ochronę niż miecz + tarcza, to ta umiejętność jest dla ciebie! |
Siła: 150 Zdolności łowieckie: 150 Umiejętność: Lepsza walka mieczem |
|
Mistrz dwóch ostrzy (Master of two blades) Bohater jest mistrzem walki, zadając dzięki temu dodatkowe obrażenia i dysponując nowymi ciosami. Mistrz dwóch ostrzy, umiejętność która pozwoli Ci na ultraszybkie szatkowanie przeciwników w równiutkie kawałeczki. |
Siła: 200 Zdolności łowieckie: 200 Umiejętność: Walka dwoma ostrzami |
|
Zabójca orków (Orc slayer) Bohater zadaje dodatkowe obrażenia orkom w walce wręcz. Nie lubisz Orków? Jesteś Orkowstrzymywaczem? Przyda Ci się ten skill, dodatkowe obrażenia dla Orków. |
Siła: 150 | |
Duży oręż (Large weapons) Bohater może posługiwać się toporami bojowymi i mieczami dwuręcznymi. Chcesz wymachiwać toporem dwa razy większym od siebie i ćwiartować nim przeciwników? Na co czekasz... |
Siła: 100 | |
Duży oręż II (Large weapons II) Bohater dobrze posługuje się dużym orężem. Ogromny topór i tak jest dla Ciebie za mały? |
Siła: 200 Umiejętność: Duży oręż |
|
Duży oręż III (Large weapons III) Bohater po mistrzowsku posługuje się dużym orężem. Jeśli tylko zdołasz to unieść... |
Siła: 250 Umiejętność: Duże oręż II |
|
Ciężka kusza (Heavy crossbow) Bohater może używać w walce ciężkich kusz. Chcesz wspomóc się kuszą podczas walki? Umiejętność bardzo przydatna, posiadanie dobrej kuszy również. |
Siła: 100 | |
Kusznik (Crossbowman) Bohater dobrze strzela z ciężkich kusz. Masz już dość nietrafiania w Ogry z odległości kilku stóp? Cóż, pora nauczyć się prawdziwego kusznictwa. |
Siła: 150 Umiejętność: Ciężka kusza |
|
Mistrz łucznictwa (Master archer) Bohater po mistrzowsku posługuję się ciężkimi kuszami. Krążą plotki że mistrz kusznictwa odstrzela ruszającego się krwiopijcę. Ile w tym prawdy? Żeby się przekonać zainwestuj w tego skilla. |
Siła: 200 Umiejętność: Kusznik |
|
Parowanie tarczą (Shield parry) Bohater może używać w walce tarcz. Obrywanie po łbie Cie nudzi? Może pora nauczyć się zasłaniać tarczą? |
Siła: 125 Zdolności łowieckie: 100 |
|
Silne parowane tarczą (Strong shield parry) Bohater traci mniej wytrzymałości podczas parowania tarczą. Zwykłe parowanie nie wystarcza? Kup silniejsze. |
Siła: 150 Zdolności łowieckie: 125 Umiejętność: Parowanie tarczą |
|
Paladyn (Paladin) Bohater zadaje dodatkowe obrażenia stworzeniom Beliara. Sługusy Beliara doprowadzają Cię do bólu głowy? Zostań Paladynem i rozpraw się z nimi raz na zawsze? |
Prastara wiedza: 50 Siła: 150 |
|
Regeneracja (Regeneration) Ciało bohatera regeneruje swoje obrażenia, nawet gdy nie odpoczywa. Istny samo naprawiający się bohater? Chuck Norris? Nie... Bezimienny... |
Siła: 300 | |
??? |