Nazwa |
Obrazek |
Co daje |
Wymagana prastara wiedza |
Koszt many |
Światło |
Rozświetla ciemność |
5 |
10 |
|
Wzmocnienie |
Bohater napełnia się siłą. Odnawia się wytrzymałość, znika wszelki strach. |
10 |
20 |
|
Uleczenie z trucizny |
Niweluje efekt otrucia. |
15 |
50 |
|
Leczenie |
Czar odnawia punkty życia. |
30 |
60 |
|
Leczenie innego |
Czar pozwala uleczyć inną osobę. |
40 |
60 |
|
Przywołanie płonącego miecza |
Gracz przyzywa płonący miecz, który walczy po jego stronie. |
45 |
60 |
|
Ognista kula |
Stary, dobry fireball... |
50 |
15-30 |
|
Ognista fala |
Tworzy rozchodzącą się falę ognia otaczającą gracza |
95 |
75 |
|
Wygnanie zła |
Daje graczowi światło niszczące zło. Efekt jest tym lepszy im więcej gracz zna starożytnej wiedzy. |
110 |
50-100 |
|
Deszcz ognia |
Deszcz z ognia spada na wrogów. Świetny efekt. |
200 |
90 |
|
Błogosławiona broń |
Efekt stały. Broń zostaje pobłogosławiona i zadaje więcej obrażeń. |
230 |
100 |
|
Meteor |
Wielki, płonący, śmiercionośny głaz spada na wrogów. |
240 |
90 |
|
Słowo dominacji |
Musicie za mną iść, powiedział Innos. I ludzie posłuchali... |
250 |
100 |