Nazwa |
Obrazek |
Co daje |
Wymagana prastara wiedza |
Koszt many |
Światło |
|
Rozświetla ciemność |
5 |
10 |
Wzmocnienie |
|
Bohater napełnia się siłą. Odnawia się wytrzymałość, znika wszelki strach. |
10 |
20 |
Uleczenie z trucizny |
|
Niweluje efekt otrucia. |
15 |
50 |
Leczenie |
|
Czar odnawia punkty życia. |
30 |
60 |
Leczenie innego |
|
Czar pozwala uleczyć inną osobę. |
40 |
60 |
Przywołanie płonącego miecza |
|
Gracz przyzywa płonący miecz, który walczy po jego stronie. |
45 |
60 |
Ognista kula |
|
Stary, dobry fireball... |
50 |
15-30 |
Ognista fala |
|
Tworzy rozchodzącą się falę ognia otaczającą gracza |
95 |
75 |
Wygnanie zła |
|
Daje graczowi światło niszczące zło. Efekt jest tym lepszy im więcej gracz zna starożytnej wiedzy. |
110 |
50-100 |
Deszcz ognia |
|
Deszcz z ognia spada na wrogów. Świetny efekt. |
200 |
90 |
Błogosławiona broń |
|
Efekt stały. Broń zostaje pobłogosławiona i zadaje więcej obrażeń. |
230 |
100 |
Meteor |
|
Wielki, płonący, śmiercionośny głaz spada na wrogów. |
240 |
90 |
Słowo dominacji |
|
Musicie za mną iść, powiedział Innos. I ludzie posłuchali... |
250 |
100 |