Ostatnia edycja: 01.11.2006, 16:52
W III części gry powrócą gildie. Przynależność będzie dowolna, lecz nieodwracalna. Złodzieje/Handlarze niewolników - Zajmują się oni handlarką niewolnikami. Mała grupka bezpośrednio robi interesy z orkami, zaś ta liczniejsza okrada podróżujących kupców, obywateli. Jest ich dużo ponieważ orkowie nie będą zabijać przymierzeńców w pewnym stopniu tego słowa znaczeniu.
Łowcy Orków - Najliczniejsza grupa zajmująca się likwidacją orków.. Stroje ich są oparte o stroje Wikingów, robione z kości zwierzyny, w tym przypadku potworów (pewnie Orków), ciepłe futra itp. ; Są to najsilniejsi wojownicy działający na własną ręke. Na niektórych stronach można zobaczyć obrazki gdzie jest pokazany strój oraz wygląd Łowców.
Drwale/Myśliwi - Drwale oraz myśliwi, jak sama nazwa wskazuje, zajmują się jak i rąbaniem drzew jak i polowaniem na zwierzyne. Ich kryjówka mieści się niedaleko małej wioski rybackiej, a chronią ją Najemnicy znani z pierwszej i drugiej części. Bardzo dobra twierdza pozwala odpierać ataki orków którzy chcą przejąć owe tereny. Rebelianci - Są to jedyni wojownicy lojalni wobec Króla. Są tam byli żołnierze, jak i chłopi z potencjałem. Jednak ze względu na słaby ekwipunek, nia mają oni szans z dużymi grupami więc atakują tylko małe konwoje. Jest ich mało, a mają wielkie zamiary. Chcą jako jedyni wypędzić wszelkie rodzaje orków z Myrthany. To zadanie będzie trudne...
Dział będzie często edytowany ze względu na możliwość pojawienia się nowych rzeczy, lub nowych informacji gdy gra trafi na półki sklepów.
Wyszukiwarka
Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce: