Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Fakty

Fakty

Ostatnia edycja: 01.11.2006, 16:52
Historia
- Xardas zagra ważną rolę w grze, ale nie możesz wiedzieć po czyjej jest stronie.
- Wszystko kręci się wokół zdobytych obszarów i konsekwencji oblężeń orków.
- Orkowie teraz wydają się mieć inny cel niż zniszczenie królestwa.
- Lee będzie się chciał zemścić na Królu i jego sługach.
- Spotkamy wielu starych przyjaciół m.in. Diego, Lee, Xardas, Milten...

Świat
- Nie będzie można wrócić do Khorinis.
- Świat i postacie będą wyglądać i poruszać się bardziej realistycznie.
- Zwiedzimy góry, pustynie, wybrzeża, dżungle i inne obszerne terytoria.
- Świat ma być około 4 razy większy niż w Gothicu II (licząc z Nocą Kruką). Od początku gry będziemy mogli zwiedzać cały obszar.
- Na kontynencie ma być ponad 20 miast i mniejszych wiosek. Największym jest Vengard - stolica Myrtany.

Ekwipunek

- Będzie można używać tarcz i dwóch broni naraz.
- Zbroja będzie składać się jak w Morrowindzie z odzielnych części np. nagolenniki, naramienniki, kirys.
- Nie będzie koni, za to będziemy mogli używać różnorakich czarów teleportacji lub przyśpieszenia.

Gra i interfejs
- Będziemy mieć większą swobodę rozwoju postaci.
- Poziom trudności zwiększy się.
- Nie będzie podziału na rodziały, nie będziemy musieli wykonywać zadań z góry zarzuconej kolejności jak to miało miejsce w poprzednich częściach.
- Będzie można osiągnąć wyższy poziom niż w poprzednich częściach Gothica.
- Możliwe że gra będzie posiadać różne zakończenia, zależne od naszych uczynków.
- Akcji gry nie będziemy rozwijać tylko poprzez dialogi.
- Gildie nie będą miały już takiego znaczenia, możliwe że będzie dało się przejść grę bez wstępowania dożadnej z gildi.
- NPC będą zachowywać się bardziej realistycznie.
- Będzie można łączyć ciosy w kombinacje i wykonywać efektowne "combosy".
- Nie będzie trybu multiplayer.

Silnik

- Prawdopodobnie zostanie wydana wersja gry dla procesorów 64 bitowych.
- Całkowicie nowy silnik graficzny i interfejs.
 - Aby zobaczyć wszystkie efekty graficzne będziemy musieli mieć kartę graficzną zgodną z DirectX 9.0c.
- Do animacji NPC zostanie użyty silnik EMotionFX.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.