Ostatnia edycja: 01.11.2006, 16:52Historia - Xardas zagra ważną rolę w grze, ale nie możesz wiedzieć po czyjej jest stronie. - Wszystko kręci się wokół zdobytych obszarów i konsekwencji oblężeń orków. - Orkowie teraz wydają się mieć inny cel niż zniszczenie królestwa. - Lee będzie się chciał zemścić na Królu i jego sługach. - Spotkamy wielu starych przyjaciół m.in. Diego, Lee, Xardas, Milten...
Świat - Nie będzie można wrócić do Khorinis. - Świat i postacie będą wyglądać i poruszać się bardziej realistycznie. - Zwiedzimy góry, pustynie, wybrzeża, dżungle i inne obszerne terytoria. - Świat ma być około 4 razy większy niż w Gothicu II (licząc z Nocą Kruką). Od początku gry będziemy mogli zwiedzać cały obszar. - Na kontynencie ma być ponad 20 miast i mniejszych wiosek. Największym jest Vengard - stolica Myrtany.
Ekwipunek - Będzie można używać tarcz i dwóch broni naraz. - Zbroja będzie składać się jak w Morrowindzie z odzielnych części np. nagolenniki, naramienniki, kirys. - Nie będzie koni, za to będziemy mogli używać różnorakich czarów teleportacji lub przyśpieszenia.
Gra i interfejs - Będziemy mieć większą swobodę rozwoju postaci. - Poziom trudności zwiększy się. - Nie będzie podziału na rodziały, nie będziemy musieli wykonywać zadań z góry zarzuconej kolejności jak to miało miejsce w poprzednich częściach. - Będzie można osiągnąć wyższy poziom niż w poprzednich częściach Gothica. - Możliwe że gra będzie posiadać różne zakończenia, zależne od naszych uczynków. - Akcji gry nie będziemy rozwijać tylko poprzez dialogi. - Gildie nie będą miały już takiego znaczenia, możliwe że będzie dało się przejść grę bez wstępowania dożadnej z gildi. - NPC będą zachowywać się bardziej realistycznie. - Będzie można łączyć ciosy w kombinacje i wykonywać efektowne "combosy". - Nie będzie trybu multiplayer.
Silnik - Prawdopodobnie zostanie wydana wersja gry dla procesorów 64 bitowych. - Całkowicie nowy silnik graficzny i interfejs. - Aby zobaczyć wszystkie efekty graficzne będziemy musieli mieć kartę graficzną zgodną z DirectX 9.0c. - Do animacji NPC zostanie użyty silnik EMotionFX.
Wyszukiwarka
Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce: