Przygoda przed nami Jak to już bywa w grach i filmach z serii „Star Wars” – Gwiezdne Wojny, Republice Galaktycznej zagrażają mroczne siły Sithów i ich sprzymierzeńców. Tym razem w grze Knights of the Old Republic II: The Sith Lords wcielimy się w wygnanego Jedi, który stracił(a) swoją moc gdy pomagał(a) zwalczyć wrogów Republiki w wojnach wewnętrznych Jedi. Republice zagraża Tajemniczy Lord Sith, który takowo pozostaje w ukryciu, ale to nie jedyne zagrożenie.... Nasz jedi został zaatakowany przez nieznanych zabójców przez co ranny musiał uciec na Mrocznym Jastrzębiu do stacji wydobywczej Peragus II.
Nowości Jako że KotOR II zrobiony został na starym dobrze nam znanym silniku z KotOR I, twórcy musieli dodać jakieś nowości, mimo iż grafika się nie poprawiła. Gra ta została dosłownie przesycona nowościami czyli dodano kilka nowych opcji w ulepszaniu przedmiotów: Miecze ręczne i świetlne składają się teraz od 3-6 przedmiotów. Dodano także możliwość tworzenia własnych przedmiotów i ich budowy w warsztatach takich jak na Mrocznym Jastrzębiu. Zobaczymy znowu dwa znajome nam światy ale tym razem nieco podniszczone: Korriban i Dantooine. Nasza postać będzie miała dostęp do różnych stylów walki mieczem świetlnym. Sześć nowych klas jedi do których dostęp zależy od strony mocy jaką reprezentujemy. W końcu nasza podtać będzie mogła osiągnąć poziom 30.
Klimat jednak nie ten sam Klimat w KotOR II klimat jednak nie jest taki dobry jak to był w KotOR I. Fabuła w części drugiej strasznie jest zatajona co powoduje wstręt do przechodzenia gry dalej. Samo chodzenie po planetach jest takie bez życia, praktycznie nic się nie dzieje, choć są chwile gdy coś może nas zainteresować. A duża ilość nowości może znichęcić do grania.
Miecz świetlny Jak to już bywa w grach z serii „Star Wars” głównym celem stawianym sobie przez graczy było zdobycie tego urządzenia. Także w KotOR II trzeba poczekać trochę i potrudzić żeby go zdobyć. A najgorsze jest to że prawie wszystkie miecze świetlne które znajdziemy to miecze o dwóch ostrzach oraz krótkie miecze świetlne.
Drużyna Możemy złożyć drużynę z 10 postaci. Niektórzy towarzysze będą niedostępni dla jasnej strony mocy a inni dla ciemnej dlatego wszystko praktycznie zależy od naszej postaci.
Mroczny Jastrząb Powraca dobrze znany nam statek. Tym razem będzie odgrywał większą rolę bo jest to także przenośna baza i akademia Jedi. Kilku z twojich towarzyszy będzie można trenować na jedi. Znajdują się tu też dodatkowe konsole komputerowe co czyni z tego statku naprawde fajne miejsce.
Oceny: Video: 9/10 Audio: 10/10 Grywalność: 5/10
Wyszukiwarka
Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce: