Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Opis gry

Opis gry

Data opublikowania: 21.06.2009, 18:22

Black Ice Tales: Exodus to projekt gry Single Player z trybem multi, który ma wprowadzić nieco świeżości w ten gatunek gier komputerowych. Jako twórcy staramy się unikać schematyczności i sprawić aby nasz projekt był pod każdym względem wyjątkowy a przede wszystkim w pełni wyrazisty. Pragniemy stworzyć niepowtarzalny klimat dlatego duży nacisk kładziemy na realizm i odgrywanie postaci przez gracza. W naszej grze nie chodzi tylko i wyłącznie o zabicie jakiejś liczby stworków, czy uzbieranie trzech milionów sztuk złota na „bardzo potężny magiczny przedmiot” dostępny tuż za rogiem. Dążymy do tego aby nasza gra uwolniła gracza od szarej rzeczywistości i aby każdy znalazł tutaj cząstkę własnych niespełnionych marzeń. Tworzymy z pasją, ale przede wszystkim tworzymy z myślą o graczu.

Akcja Black Ice Tales: Exodus (w skrócie BIT) jest osadzona w autorskim świecie dark fantasy. Dbając o odpowiedni klimat stworzyliśmy swoistą mieszankę czasów późnego średniowiecza, wczesnego renesansu i rasowego dark fantasy. Kreuje to iście gotycki styl, graczowi dane będzie zwiedzić warowne miasta, uświadczyć powolnego acz nieuniknionego upadku systemów feudalnych, świat BIT ogarną bunty, odczujemy kryzys kościelnej organizacji zwanej Sacrum z klimatem wczesnego średniowiecza (tzw. mrocznych wieków) czerpiąc z niego stałą niepewność o własne życie, brak wykształcenia wśród ludzi, zażartość w walce z herezją i magią. Dzięki tym zabiegom powstał świat mroczny, przepełniony waśniami, rasizmem, konfliktami władz z poddanymi, świat gdzie próżno szukać szlachetnych altruistów, a odróżnienie zła od dobra jest często bardzo trudne. Przemierzając ogromny obszar oddany do dyspozycji gracza napotkać można wiele niebezpieczeństw gdzie złorzeczyć nam będą nie tylko ludzie, ale także dzikie bestie. Kraina BIT skrywa w sobie wiele mrocznych tajemnic i miejsc zapomnianych przez jej mieszkańców jak i przez czas.

Gracz nie będzie mógł stworzyć nowej postaci, zagłębi się w świat BIT z życiowym bagażem postaci wykreowanej przez nas na głównego bohatera Opowieści Czarnego Lodu. Świat nie dzieli się na rejony dla słabszych czy mocniejszych postaci dlatego wędrować można wszędzie oczywiście na własne ryzyko. Podobnie jest z zadaniami, które są dostępne dla każdego (po spełnieniu odpowiednich warunków), choć sprawa ich wykonania leży już tylko w rękach gracza.

Świat będzie żył własnym życiem. Opracowaliśmy systemy kontrolujące gospodarkę, transport, handel, politykę, prawo, etc. które będą regulować poczynania gracza jak i NPCów. Wszyscy Bohaterowie Niezależni będą panami własnego życia, będą miały własne potrzeby i pragnienia. Chcąc by postać gracza była jak najbardziej naturalna w naszym systemie rozwoju nie ma poziomów i mozolnego zdobywanie doświadczenia. Rozwój naszej postaci jest płynny tzn. korzystając z danej cechy czy umiejętności wzrasta ona wraz z intensywnością jej używania. Stworzyliśmy długą listę umiejętności i talentów, które pozwolą precyzyjne ukierunkowanie specjalizacji naszej postaci przez gracza.

Mimo, iż walka nie jest głównym aspektem gry, w tak brutalnym świecie na pewno jej nie zabraknie. Postaraliśmy się i tą część dopracować w najmniejszych szczegółach. Stworzony przez nas system walki będzie bardzo atrakcyjny dla graczy, którzy lubią aktywnie uczestniczyć w poczynaniach własnej postaci. Walcząc będziemy mogli wykonywać skomplikowane manewry, uniki, wypady, parady szeroką gamą broni a nawet konfigurować własne style walki. Nie zapomnieliśmy także o strzelcach. Całość walki jest przemyślana tak aby gracz nie tylko biernie klikał, ale także wykazał się zręcznością, inicjatywą i taktycznym myśleniem.

Oprawa audiowizualna odgrywa także ważną rolę w świecie BIT. Zarówno grafika jak i oprawa audio będzie stać na jak najwyższym poziomie, a przynajmniej dołożymy do tego wszelkich starań z naszej strony, tak aby w pełni oddać ciężki klimat świata BIT. Powyższe słowa to jedynie wstęp do tego co czeka gracza. Napisać moglibyśmy jeszcze wiele na temat fabuły, systemów magii, ogromie krain, różnorodności przeciwników i wielu innych aspektach gry, a nie wyczerpalibyśmy tematu. Więcej szczegółów można znaleźć w FAQ na stronie projektu.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.