Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Premiera Polskiego  cRPG "Duma Taernu"

Premiera Polskiego cRPG "Duma Taernu"

Data opublikowania: 07.12.2010, 09:56 | Informacja prasowa
Tagi: duma taernu, whitemoon, mmo

Wrocławska firma Whitemoon kończy otwarte beta testy dynamicznego MMO "Duma Taernu". Premiera gry odbędzie się 09/12/2010.

"Duma Taernu" rozwijana jest od 2006 roku. Prowadzone od ponad roku beta testy dowodzą, że tytuł jest grywalny.
W związku z tym studio Whitemoon podjęło decyzję o oficjalnym starcie. Dzięki temu na rynek trafia nowy, przeglądarkowy tytuł MMO. Twórcom szczególnie zależało na tym, aby gra była dynamiczna, zawierała rozbudowaną fabułę oraz system walki, który premiuje graczy z większym talentem taktycznym.
W odróżnieniu od panującej na rynku mody na klony znanych gier, Whitemoon poszedł własną drogą, tworząc produkt innowacyjny.
Stale rosnąca liczba grających pokazuje, że ta droga okazuje się być słuszna.
Twórcy "Dumy Taernu" starają się, aby gra była pełnokrwistym cRPG, z mrocznym klimatem odwołującym się do fantasy a'la Sapkowski. Rzut izometryczny, sposób poruszania się postaci i dialogowania z NPCami nawiązują do klasycznych "erpegowych" tytułów, takich jak Fallout czy Baldur's Gate.
Dodatkowym smaczkiem jest intro, które wprowadza do świata gry. Celem twórców było stworzenie takiej gry przeglądarkowej, w którą grałoby się tak, jak w wyżej wspomniane cRPGowe klasyki.
"Duma Taernu" – bezpłatne MMO, oferuje również możliwość gry płatnej. Gracz, który nie skorzysta z tej opcji, nie jest w żaden sposób ograniczany.
Może osiągnąć w grze to samo, co gracz płacący, zabierze mu to tylko nieco więcej czasu.
Opcje płatne podnoszą komfort gry, nie są jednak niezbędne do zabawy i nie mają dużego wpływu na balans.
Prace nad rozwojem tytułu trwają cały czas. Twórcy rozwijają oraz wprowadzają nowe rozwiązania: gildie, turnieje, profile na serwisach społecznościowych, cały czas powiększając świat gry.
Do użytku graczy oddają 74 lokacje, 130 różnych rodzajów monstrów i około 100 bohaterów niezależnych.
"Gra ma być taka, w jaką sami chcielibyśmy grać" precyzuje założenia Krzysztof Danilewicz, programista oraz inicjator całego projektu.

Powiązane newsy

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.