Do League of Legends zawitała kolejna nowa postać. Tym razem jest to Ahri - Lisica o Dziewięciu Ogonach. Po więcej informacji zapraszamy do rozwinięcia newsa oraz do galerii.
W odróżnieniu od innych lisów, które przemierzały lasy Ionii, Ahri zawsze czuła niezwykłą wieź z otaczającym ją magicznym światem; więź, która mimo to, była niekompletna... W głębi ciągle czuła, ze skóra, w której przyszło jej się urodzić, nie pasowała do niej, i marzyła, że pewnego dnia stanie się człowiekiem. Jej cel zdawał się nieosiągalny do dnia, kiedy nagle znalazła się na polu ludzkiej bitwy. Była to obmierzła scena, ziemia usłana ciałami rannych i umierających żołnierzy. Jeden z nich pociągał ją szczególnie: zakapturzony mężczyzna, z którego szybko ociekało życie, otoczony słabnącym polem magii. Zbliżyła się do niego a coś w niej przyciągało ja do tego człowieka w sposób, którego nie potrafiła zrozumieć. Esencja jego życia wniknęła w nią, pełna niewidocznych drobin magii. Odczucie było odurzające i przytłaczające. Gdy jej zaduma minęła, z rozkoszą uświadomiła sobie, że przeszła przemianę. Jej lśniące białe futro zniknęło, a ciało było smukłe i kształtem przypominało żołnierzy, leżących nieopodal.
Mimo że jej postać wydawała się ludzka, wiedziała, ze transformacja nie była kompletna. Będąc przebiegłym stworzeniem, przystosowała się do zwyczajów społeczeństwa ludzi i używała swojego daru, by uwodzić niczego niepodejrzewających mężczyzn. Odurzeni jej kuszącym wdziękiem byli bezbronni, dlatego z łatwością pochłaniała esencje ich życia. Karmienie się ich żądzami przywiodło ja bardzo blisko spełniana marzeń, ale im więcej życia pochłaniała, tym dziwniejsze uczucie żalu rodziło się w jej sercu. Miała wątpliwości co do czynów, które nigdy wcześniej nie wzbudzały u niej poczucia winy, gdy była lisem. Zrozumiała, że nie jest w stanie przezwyciężyć wyrzutów sumienia swojej rozwijającej się moralności. W poszukiwaniu rozwiązania, Ahri znalazła się w Institute of War, domu najbardziej uzdolnionych magów w Runeterrze. Otrzymała propozycje - za cenę pełnienia służby w League of Legends będzie mogla zachować człowieczeństwo bez czynienia innym krzywdy.
„Łaska to ludzki przywilej, ale i odpowiedzialność.” - Ahri
Styl Ahri oscyluje wokół mobilności i utrzymywaniu dogodnej pozycji do rzucania zaklęć. Przy prawidłowej grze, Ahri krąży wokół rozgrywki drużynowej, wykańcza rannych wrogów i dręczy słabych.
Umiejętności:
Duszożerca (Biernie): Ahri otrzymuje ładunek Duszożercy, ilekroć jej zaklęcie uderzy wroga (maksymalnie trzy ładunki na zaklęcie). Po zdobyciu dziewięciu ładunków, kolejne zaklęcie Ahri ma dużą ilość wampiryzmu zaklęć.
Kula Oszustwa: Ahri wypuszcza i przyciąga do siebie kule, zadając obrażenia magiczne podczas wypuszczenia i obrażenia nieuchronne podczas przyciągania.
Lisi Ogień: Ahri atakuje potrójnym lisim ogniem, który po chwili łączy się i atakuje pobliskich wrogów.
Urok: Ahri przesyła buziaka, który rani i rzuca urok na wroga, którego napotka na swojej drodze, dzięki czemu przeciwnicy podchodzą do niej już całkiem bezbronni.
Zastrzyk Ducha (Superumiejętność): Ahri skacze do przodu i wystrzeliwuje bełty esencji, zadając obrażenia trzem pobliskim bohaterom. Zastrzyku Ducha można użyć do 3 razy, zanim zacznie się odnawiać.