Już z najbliższym patchem galeria bohaterów League of Legends powiększy się o kolejną postać - Sejuani, Furię Zimy! Obczajcie ją w galerii oraz w rozwinięciu newsa. Kupicie ją?
Historia:
Po narodzinach Sejuani mistycy z jej plemienia przepowiedzieli, że to właśnie ona zjednoczy i poprowadzi podzielone plemiona Freljordu. Jej lud cierpiał przez wieki, gdyż przegrana w wielkiej wojnie odsunęła go od mocno ograniczonych we Freljordzie zasobów żywności. Dorastanie w nędzy napędzało Sejuani do wypełnienia przeznaczenia. Zmuszając się do nadludzkiego wysiłku, wędrowała przez zamiecie bez żywności i odzieży i trenowała, a lodowate wiatry chłostały jej ciało. Walczyła z najsilniejszymi wojownikami z plemienia do chwili, aż nogi zaczęły odmawiać jej posłuszeństwa. Mimo że doznawała urazów, które z pewnością zabiłyby każdego członka jej plemienia, wciąż podnosiła się, prowadzona siłą woli i tym, co jej lud zwykł nazywać „sercem zamieci”.
W dniu swych dwudziestych urodzin Sejuani ogłosiła, że poprowadzi swój lud w celu podbicia ziem należących do ich wrogów. Zakończyła trening i była gotowa do starcia z przywódcami pozostałych plemion. Jej dokonania stały się legendarne, co sprawiało, że żołnierze walczący u jej boku byli silni i nieustępliwi. Jednakże, zanim Sejuani rozpoczęła swoją kampanię, Ashe podjęła działania pokojowe we Freljordzie i dołączyła do League of Legends, aby udowodnić, że ludziom można oszczędzić cierpienia. Dla Sejuani było to naruszenie tradycji – tchórzliwe posunięcie, którego celem było zagarnięcie skromnych zasobów Freljordu. Zobaczyła, że upór jej pobratymców słabnie, gdyż doszli do wniosku, że jest to jedyny sposób na lepsze życie. Zdecydowała, że musi pokonać Ashe na arenie League of Legends, aby udowodnić, iż to ona jest prawowitą władczynią Freljordu.
„Dla jednych «pokój» jest szansą na przeżycie. Dla innych oznacza śmierć” – Sejuani
Przybywająca z Freljordu Sejuani łączy czystą siłę fizyczną z potęgą zimy, charakterystyczną dla jej ojczyzny. Po spowolnieniu przeciwników za pomocą swojej umiejętności biernej – Zamrożenia – może skorzystać z umiejętności Odmrożenia, aby zwiększyć efekt spowolnienia i zadać obrażenia. Dzięki temu może ona ciągle ograniczać ruchy przeciwników, przez co stanowi duże zagrożenie – co musi być cechą każdego obrońcy.
Sejuani może rozpocząć walkę na dwa sposoby: za pomocą mierzonej szarży na dziku lub korzystając ze swojej superumiejętności, Lodowcowego Więzienia. Pierwsza umiejętność tratuje i zamraża przeciwników, a druga unieruchamia ich całkowicie poprzez umieszczenie w lodowym bloku. Przeciwnicy znajdujący się w pobliżu celu zostają ogłuszeni na krótszy czas. Dobra celność przy umiejętnościach mierzonych jest bardzo ważna, gdyż Sejuani musi zająć właściwą pozycję, aby jej cel był ogłuszony przez jak najdłuższy czas. Odpowiednie użycie tej umiejętności może zmienić przebieg walki drużynowej. Niecelne trafienie może spowodować, że długie ogłuszenie zadziała na obrońcę lub mniej ważny cel.
Jest to nasza pierwsza bohaterka z wierzchowcem i jesteśmy bardzo podekscytowani nie tylko ze względu na to, że wypuszczamy kobietę barbarzyńcę jeżdżącą na dziku, ale także obrońcę, który przez cały czas przeszkadza wrogom i może rozpocząć walkę z potężnym uderzeniem!
Umiejętności:
Zamrożenie (bierna) – Podstawowe ataki Sejuani zamrażają przeciwników, zmniejszając ich prędkość ruchu o 10% na 3 sekundy.
Arktyczne Natarcie – Sejuani szarżuje naprzód, zadając magiczne obrażenia i zamrażając przeciwników. Sejuani zatrzymuje się po zderzeniu z wrogim bohaterem.
Północne Wiatry – Sejuani rozpętuje wokół siebie arktyczną burzę, która co sekundę zadaje magiczne obrażenia pobliskim przeciwnikom. Przeciwnicy, którzy cierpią z powodu Zamrożenia lub Odmrożenia, otrzymują dodatkowe obrażenia.
Odmrożenie – Sejuani zamienia Zamrożenie na Odmrożenie, zadając magiczne obrażenia i jeszcze bardziej zmniejszając prędkość ruchu.
Lodowcowe Więzienie (superumiejętność) – Sejuani rzuca swoją bronią, ogłuszając pierwszego trafionego wroga. Pobliscy przeciwnicy są ogłuszeni na krótszą chwilę. Wszystkie cele otrzymują magiczne obrażenia i zostają zamrożone.