Berlin, 10 marca 2010: Rozpoczął się okres epickich bitew w grze Runes of Magic. Wojny Oblężnicze stanowią kolejny fascynujący dodatek do świata Taborei. Całe gildie mogą wkraczać na pola bitwy i zdobywać zamki przeciwników.
Nowy uaktualniony tryb Gracz kontra Gracz (PvP) będzie dostępny od 11 marca w fazie testowej beta. Jego ostateczna wersja ukaże się wraz ze startem „Chapter III – The Elder Kingdoms”.
Już w Chapter I gildie miały możliwość postawienia własnej fortecy, indywidualnego jej urządzenia oraz wzniesienia dodatkowych budynków. Nowe bitwy, będące częścią Chapter III, gwarantują dodatkowe premie, np. zwiększoną prędkość ruchu, a także umożliwiają zbudowanie machin oblężniczych: od katapult, poprzez tarany, po potężne miotacze strzał. Arsenał Wojen Oblężniczych oferuje szeroki wybór sprzętu wojskowego.
Gracze będą dążyli do zdobycia ważnych pod względem strategicznym węzłów energii, generujących materiały niezbędne do budowy machin oblężniczych i wież. Kiedy oddział jednej z drużyn przedostanie się za mury zamku przeciwnika i dotrze do sali tronowej, zadaniem obrońców fortecy będzie ochrona znajdującego się w nim kryształu energii. Walka zakończy się w momencie, gdy atakujący zdobędą wszystkie kryształy i węzły energii przeciwnej drużyny. Nagrodą dla zwycięskich gildii są wyjątkowe trofea i tytuły.
Od momentu wprowadzenia aktualizacji “Patch 2.1.7 Wojny Oblężnicze", gracze Runes of Magic będą mieli ponad miesiąc czasu, by przetestować ten tryb i podzielić się swoimi wrażeniami z wydawcą. Frogster wdroży tryb PvP w wersji ostatecznej w ramach „Chapter III – The Elder Kingdoms”.
Więcej informacji na temat Wojen Oblężniczych można znaleźć na oficjalnej witrynie internetowej: http://www.runesofmagic.com/pl/news,id2198,wojny_obleznicze_nowy_element_zamku_gildii.html. Zachęcamy także do obejrzenia pierwszego, dostępnego zwiastuna: http://www.runesofmagic.com/pl/videos.html.