Czas budowy: 0:06 | Koszty budowy: 600 | |
Słaby pojazd, ale za to szybki i tani. Dobrze nadaje się na zwiadowcę i do zwalczania pojazdów latających. Nawet mały oddział piechoty sobie poradzi z takim. Dodatkowo ma zdolność wykrywania jednostek ukrywających się (Detects Stealth). |
||
Najlepszy na zwiadowcę. |
Możliwości: Call for Transport |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:04 | Koszty budowy: 400 | |
Lekki pojazd typowo przeznaczony do walki z piechotą, samolotami i na zwiad. Ulepszenie EMP Coils przydaje się podczas małych "wypadów do wroga". |
||
Dobry do obrony przed pojazdami latającymi. |
Możliwości: Call for Transport |
Dodatki: Laser Capacitor EMP Coils |
Czas budowy: 0:08 | Koszty budowy: 800 | |
Standardowy czołg jednostek Nod. Radzi sobie dobrze z każdą jednostką średniej jakości, głównie z innymi pojazdami. |
||
Dobry na średnie jednostki. |
Możliwości: Call for transport |
Dodatki: Laser Capacitor Dozer Blade |
Harvester | ||
Czas budowy: 0:10 | Koszty budowy: 1000 | |
Dzięki niemu armia Nod pozyskuje tiberium. Jego największą zaletą jest zdolność do ukrywania (Stealthed), dzięki czemu przeciwnicy trudniej mogą go namierzyć. |
||
Podstawa finansowa. |
Możliwości: Call for Transport |
Dodatki: Tiberium Infusion |
Czas budowy: 0:25 | Koszty budowy: 2500 | |
Dobre zabezpieczenie Construction Yard, może również służyć jako przenośna baza. |
||
Przypomina wielkiego chrząszcza :) |
Możliwości: Unpack into Construction Yard |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:15 | Koszty budowy: 1500 | |
Przydaje się wówczas, gdy masz zamiar zbudować sobie niewielką bazę lub postawić na przykład Rafinerię przy złożach. |
||
Dobra jednostka do budowy małych baz | Możliwości: Unpack into Outpost Call for Transport |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:12 | Koszty budowy: 1200 | |
Jeżeli denerwuje Cię ciągła atakująca fala piechoty wroga lub nie możesz przejechać przez miasto ze względu na obsadzone budynki - użyj tego czołgu. Doskonale radzi sobie z piechotą za pomocą wbudowanego miotacza ognia. |
||
Czyściciel budynków... |
Możliwości: Clear Garrisoned Structure |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:10 | Koszty budowy: 1000 | |
Świetny pojazd do walk podjazdowych typu - strzel i uciekaj. Czołg jest szybki, a przy okazji ma możliwość ukrywania się (Stealthed) co czyni go doskonałym "partyzantem". Siła ognia jest tylko trochę niezadowalająca... |
||
Szybki i niewidoczny. |
Możliwości: Stealthed |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:10 | Koszty budowy: 1000 | |
Dość powolny pojazd, z wolnym czasem przeładowania, ale za to siła rażenia jaką demonstruje najlepiej na budynkach jest co najmniej dobra. Nieźle radzi sobie w starciach z pojazdami. Reflector Beam świetnie nadaje się do walk zespołowych, a możliwość Charge Defenses doskonale uzupełnia Obelisk of Light. |
||
Typowo przeciwko budynkom i strukturom obronnym. |
Możliwości: Reflector Beam Charge Defenses Call for Transport |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:30 | Koszty budowy: 3000 | |
Jeżeli ziemia dudni Ci pod nogami, bądź pewien, że masz problem. Avatar Warmech to najpotężniejsza jednostka sił Nod, nie dość, że potężna to jeszcze mogąca zmieniać rodzaj swojej broni kosztem jednej jednostki Nod. Używając Commandeer Technology niszczysz podaną jednostkę, a zyskujesz podaną broń: Flame Tank = Flamethower Stealth Tank = Mobile Stealth Generator Attack Bike = Stealth Detection Beam Cannon = Secondary Laser (drugi laser) A jeszcze sam wygląd jest piękny! |
||
Postrach wszystkiego co się rusza. |
Możliwości: Commandeer Technology |
Dodatki: Brak |