Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Pojazdy

Pojazdy

Data opublikowania: 29.03.2007, 13:13
Ostatnia edycja: 29.03.2007, 13:14
Attack Bike
Czas budowy: 0:06 Koszty budowy: 600
Słaby pojazd, ale za to szybki i tani. Dobrze nadaje się na zwiadowcę i do zwalczania pojazdów latających. Nawet mały oddział piechoty sobie poradzi z takim. Dodatkowo ma zdolność wykrywania jednostek ukrywających się (Detects Stealth).
Najlepszy na zwiadowcę.
Możliwości:
Call for Transport
Dodatki:
Brak


Raider Buggy
Czas budowy: 0:04 Koszty budowy: 400
Lekki pojazd typowo przeznaczony do walki z piechotą, samolotami i na zwiad. Ulepszenie EMP Coils przydaje się podczas małych "wypadów do wroga".
Dobry do obrony przed pojazdami latającymi.
Możliwości:
Call for Transport
Dodatki:
Laser Capacitor
EMP Coils


Scorpion Tank
Czas budowy: 0:08 Koszty budowy: 800
Standardowy czołg jednostek Nod. Radzi sobie dobrze z każdą jednostką średniej jakości, głównie z innymi pojazdami.
Dobry na średnie jednostki.
Możliwości:
Call for transport
Dodatki:
Laser Capacitor
Dozer Blade


Harvester
Czas budowy: 0:10 Koszty budowy: 1000
Dzięki niemu armia Nod pozyskuje tiberium. Jego największą zaletą jest zdolność do ukrywania (Stealthed), dzięki czemu przeciwnicy trudniej mogą go namierzyć.
Podstawa finansowa.
Możliwości:
Call for Transport
Dodatki:
Tiberium Infusion


MCV
Czas budowy: 0:25 Koszty budowy: 2500
Dobre zabezpieczenie Construction Yard, może również służyć jako przenośna baza.
Przypomina wielkiego chrząszcza :)
Możliwości:
Unpack into Construction Yard
Dodatki:
Brak


Emissary
Czas budowy: 0:15 Koszty budowy: 1500
Przydaje się wówczas, gdy masz zamiar zbudować sobie niewielką bazę lub postawić na przykład Rafinerię przy złożach.
Dobra jednostka do budowy małych baz Możliwości:
Unpack into Outpost
Call for Transport
Dodatki:
Brak


Flame Tank
Czas budowy: 0:12 Koszty budowy: 1200
Jeżeli denerwuje Cię ciągła atakująca fala piechoty wroga lub nie możesz przejechać przez miasto ze względu na obsadzone budynki - użyj tego  czołgu. Doskonale radzi sobie z piechotą za pomocą wbudowanego miotacza ognia.
Czyściciel budynków...
Możliwości:
Clear Garrisoned Structure
Dodatki:
Brak


Stealth Tank
Czas budowy: 0:10 Koszty budowy: 1000
Świetny pojazd do walk podjazdowych typu - strzel i uciekaj. Czołg jest szybki, a przy okazji ma możliwość ukrywania się (Stealthed) co czyni go doskonałym "partyzantem". Siła ognia jest tylko trochę niezadowalająca...
Szybki i niewidoczny.
Możliwości:
Stealthed
Dodatki:
Brak


Beam Cannon
Czas budowy: 0:10 Koszty budowy: 1000
Dość powolny pojazd, z wolnym czasem przeładowania, ale za to siła rażenia jaką demonstruje najlepiej na budynkach jest co najmniej dobra. Nieźle radzi sobie w starciach z pojazdami.
Reflector Beam świetnie nadaje się do walk zespołowych, a możliwość Charge Defenses doskonale uzupełnia Obelisk of Light.
Typowo przeciwko budynkom i strukturom obronnym.
Możliwości:
Reflector Beam
Charge Defenses
Call for Transport
Dodatki:
Brak


Avatar Warmech
Czas budowy: 0:30 Koszty budowy: 3000
Jeżeli ziemia dudni Ci pod nogami, bądź pewien, że masz problem. Avatar Warmech to najpotężniejsza jednostka sił Nod, nie dość, że potężna to jeszcze mogąca zmieniać rodzaj swojej broni kosztem jednej jednostki Nod.
Używając Commandeer Technology niszczysz podaną jednostkę, a zyskujesz podaną broń:
Flame Tank = Flamethower
Stealth Tank = Mobile Stealth Generator
Attack Bike = Stealth Detection
Beam Cannon = Secondary Laser (drugi laser)
A jeszcze sam wygląd jest piękny!
Postrach wszystkiego co się rusza.
Możliwości:
Commandeer Technology
Dodatki:
Brak

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.