![]() |
Czas budowy: 0:06 | Koszty budowy: 600 Koszty energii: 6 |
| Standardowe działko w linii obrony sił Nod. Posiada sporą zaletę - ma kilka wieżyczek, wykrywa jednostki niewidzialne oraz niski koszt. Posiada jednak jedną sporą wadę - działko można zlikwidować niszcząc mieszczącego się w środku huba. |
||
| Podstawowa obrona. |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Brak |
![]() |
Czas budowy: 0:08 | Koszty budowy: 800 Koszty energii: 8 |
| Dobre działko, dobre właściwości i dobra cena. Posiada sporą zaletę - ma kilka wieżyczek, wykrywa jednostki niewidzialne. Posiada jednak jedną sporą wadę - działko można zlikwidować niszcząc mieszczącego się w środku huba. | ||
| Doskonałe do obrony przeciw lekkim pojazdom. |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Brak |
![]() |
Czas budowy: 0:08 | Koszty budowy: 800 Koszty energii: 5 |
| Działko typowo do obrony bazy przed jednostkami latającymi. Posiada sporą zaletę - ma kilka wieżyczek, wykrywa jednostki niewidzialne. Posiada jednak jedną sporą wadę - działko można zlikwidować niszcząc mieszczącego się w środku huba. | ||
| Dobry na średnie jednostki. |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Brak |
| Tiberium Silo |
||
![]() |
Czas budowy: 0:05 | Koszty budowy: 500 |
| Najlepiej budować silosy wówczas gdy Twoje rafinerie nie są w stanie pomieścić więcej Tiberium. Stają się one głównie celem przeciwników, chcących pozbawić się zasobów finansowych. |
||
| Podstawa finansowa. |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Brak |
![]() |
Czas budowy: 0:10 | Koszty budowy: 1000 Koszty energii: 10 |
| Doskonały budynek do maskowania bazy - wieża daje umiejętność Stealthed okolicznym jednostkom i budynkom. |
||
| Idealne maskowanie. |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Brak |
![]() |
Czas budowy: 0:15 | Koszty budowy: 1500 |
| Ten rodzaj "działka" nadaje się idealnie, atakuje przeciwników niezłą dawką promienia, a wspierany przez Beam Cannon może być naprawdę niebezpieczną zaporą. |
||
| Najlepsze działko do obrony Nod. |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Brak |
![]() |
Czas budowy: 0:12 | Koszty budowy: 1200 |
| Daje możliwość korzystania z super broni - broni nuklearnej. Opcja w tym budynku pozwala przywrócić do pracy "poczęstowane" EMP budynki oraz radar. Jeden taki budynek można posiadać. |
||
| Czyściciel budynków... |
Możliwości: Master Commander Contermeasures |
Dodatki: Brak |






