Czas budowy: 0:03 | Koszty budowy: 300 | |
Zwykła piechota GDI wyposażona w karabiny maszynowe. Szybki czas budowy oraz niskie koszty czynią z niej najpopularniejszą jednostkę do zajmowania budynków w mieście. Jednostka może okopać się na równym terenie. Posiada możliwość przyzwania transportu. |
||
Dobrze sprawdza się w walce z piechotą, z lekkimi pojazdami gdy znajduje się w budynku. | Możliwości: Call for Transport Dig In |
Dodatki: Composite Armor |
Czas budowy: 0:04 | Koszty budowy: 400 | |
Piechota GDI wyposażona w ręczne wyrzutnie rakiet. Standardowe zespoły do niszczenia wrogich samolotów lub słabych pojazdów. Wraz z piechotą stanowią przeciętną linię obrony w zajętych budynkach. Posiadają możliwość wezwania transportu lotniczego. |
||
Są w stanie obronić bazę przed słabym naporem pojazdów wroga, najlepiej gdy są w budynkach. |
Możliwości: Call for Transport |
Dodatki: Composite Armor |
Czas budowy: 0:08 | Koszty budowy: 800 | |
Odział granadierów GDI to przydatna jednostka w walce z obsadzonymi przez przeciwnika budynkami dzięki możliwości o nazwie "Clear Garrisoned Structure". Prócz dobrych osiągów przeciwko budynkom równie dobrze radzą sobie z piechotą. Posiadają możliwość werzwania transportu lotniczego. |
||
Dobra jednostka do czyszczenia budynków, może nie jest bardzo odporna na strzały, ale za to jest tania i buduje się szybko. |
Możliwości: Call for Transport Clear Garrisoned Structure |
Dodatki: Composite Armor |
Czas budowy: 0:10 | Koszty budowy: 1000 | |
Bardzo przydatny zespół do walki partyzanckiej oraz do namierzania celów dla Jaggernautów. Prócz tego można ich szybko zabrać z miejsca walki za pomocą transportu lotniczego oraz mają możliwość ukrywania się przed wrogiem. |
||
Snajperzy świetnie radzą sobie ze zwykłą piechotą na daleki dystans, lecz w starciu z silniejszym oddziałem nie dadzą rady. |
Możliwości: Call for Transport Stealhed Spots targets for Jaggernauts |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:13 | Koszty budowy: 1300 | |
Ciężka piechota jednostek GDI. Spory poziom życia (jeszcze po dodaniu Power Packs to w ogóle...) oraz niezłe obrażenia. Mogą zostać transportowani drogą lotniczą oraz posiadają możliwość "Jump Jets" dzięki czemu mogą szybko przemieścić się na daną pozycję. Jednostka świetna do walki ze wszystkim co się rusza. |
||
Świetne jednostki do każdego rodzaju starć. |
Możliwości: Call for Transport Jump Jets |
Dodatki: Power Packs Scanner Packs |
Czas budowy: 0:20 | Koszty budowy: 2000 | |
Najlepsza jednostka wśród piechoty GDI. Doskonale radzi sobie w każdym terenie, z większością jednostek. Diabelnie niebezpieczny dla budynków oraz piechoty. Gdy czołgi zajmują obronę bazy, on swobodnie może wysadzać budynki. W grze można posiadać tylko jedną taką jednostkę. |
||
Jest w stanie sam poradzić sobie z średnimi oddziałami piechoty, lżejszymi pojazdami i innymi przeszkodami. | Możliwości: Call for Transport Destroy Structure Destroy Walker Jump Jets |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:05 | Koszty budowy: 500 | |
Tradycyjny inżynier, nic się nie zmienili od początku serii. Wciąż jego głównym zadaniem jest naprawianie budynków, mostów, przejmowanie wrogich konstrukcji czy rzeczy neutralnych. |
||
Tradycyjne wsparcie naprawcze... nic więcej :) |
Możliwości: Capture Structure Call for Transport Capture Walker Husk Repair Structure Repair Bridge |
Dodatki: Brak |