Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Piechota

Piechota

Data opublikowania: 25.03.2007, 16:05
Ostatnia edycja: 12.04.2012, 00:51
Militant Squad
Czas budowy: 0:02 Koszty budowy: 200
Nieco słabsza podstawowa piechota Nod w porównaniu do jednostek GDI. Lecz gdy skład zostanie ulepszony o "Tibierium Infusion" i "Confessor" staje się on nawet niekiedy znacznie niebezpieczniejszy. W przeciwieństwie do podstawowej piechoty GDI nie może tworzyć okopów.
Standardowa piechota, dobra do obsadzania budynków.
Możliwości:
Call for Transport
Dodatki:
Confessor
Tiberium Infusion


Militiant Rocket Squad
Czas budowy: 0:04 Koszty budowy: 400
Przypominają nieco przyszłościowych Talibów. Uzbrojeni są w rakietnice, które dość dobrze radzą sobie z samolotami i lekkimi pojazdami.
Wyglądają świetnie :) dobrze radzą sobie z samolotami i pojazdami.
Możliwości:
Call for Transport
Dodatki:
Confessor
Tiberium Infusion


Saboteur
Czas budowy: 0:05 Koszty budowy: 500
Jest to odmiana inżyniera. Przejmuje lub naprawia budynki, mosty i inne. Ma ciekawą możliwość "Booby trap".
Wiele na polu bitwy nie zdziała...
Możliwości:
Call for Transport
Capture Building
Capture Walker Husk
Booby Trap
Repair Building
Repair Bridge
Dodatki:
Brak


Fanatics
Czas budowy: 0:08 Koszty budowy: 800
Chyba każdy wie jak atakują fanatycy? Nie? To prosty poradnik dla fanatyka - leci na oślep na przeciwnika i się wysadza... Jeden wpis w raporcie :-)
Czyżby znów nawiązanie do talibów?
Możliwości:
Call for Transport
Dodatki:
Tiberium Infusion


Black Head
Czas budowy: 0:09 Koszty budowy: 900
Ciężka jednostka piechoty Nod. Świetnie radzi sobie z piechotą oraz czyszczeniem budynków z jednostek nieprzyjaciela za pomocą porządnego miotacza. Gorzej mu idzie z jednostkami opancerzonymi.
Idealny do przechadzek między piechotą.
Możliwości:
Call for Transport
Clear Garrisoned Structure
Dodatki:
Brak


Shadow Team
Czas budowy: 0:08 Koszty budowy: 800
Elitarna jednostka wśród piechoty Nod. Doskonała do walki ze wszystkim, przede wszystkim przeciwko budynkom - Explosive Charge. Jest również idealna do robienia zasadzek, posiada możliwość ukrywania się - Stealthed. Na dodatek potrafią latać...
Jeżeli chcesz urządzić patrolowi wroga niezłą niespodziankę, te jednostki są do tego najlepsze. Możliwości:
Stealthed
Glider Pack
Explosive Charge
Dodatki:
Brak


Commando
Czas budowy: 0:12 Koszty budowy: 1200
Najlepsza jednostka wśród piechoty Nod, tylko jedną taką można posiadać. Jest śmiertelnie niebezpieczna, gdy zostanie niezauważona w Twojej bazie - może niszczyć budynki, jest niewidoczna gdy stoi w miejscu.
Wśród piechoty - jednostka doskonała.
Możliwości:
Stealhed when standing still
Destroy Structure
Destroy walker
Call for Transport
Dodatki:
Brak

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.