![]() |
Czas budowy: 0:02 | Koszty budowy: 200 |
| Nieco słabsza podstawowa piechota Nod w porównaniu do jednostek GDI. Lecz gdy skład zostanie ulepszony o "Tibierium Infusion" i "Confessor" staje się on nawet niekiedy znacznie niebezpieczniejszy. W przeciwieństwie do podstawowej piechoty GDI nie może tworzyć okopów. |
||
| Standardowa piechota, dobra do obsadzania budynków. |
Możliwości: Call for Transport |
Dodatki: Confessor Tiberium Infusion |
![]() |
Czas budowy: 0:04 | Koszty budowy: 400 |
| Przypominają nieco przyszłościowych Talibów. Uzbrojeni są w rakietnice, które dość dobrze radzą sobie z samolotami i lekkimi pojazdami. |
||
| Wyglądają świetnie :) dobrze radzą sobie z samolotami i pojazdami. |
Możliwości: Call for Transport |
Dodatki: Confessor Tiberium Infusion |
![]() |
Czas budowy: 0:05 | Koszty budowy: 500 |
| Jest to odmiana inżyniera. Przejmuje lub naprawia budynki, mosty i inne. Ma ciekawą możliwość "Booby trap". |
||
| Wiele na polu bitwy nie zdziała... |
Możliwości: Call for Transport Capture Building Capture Walker Husk Booby Trap Repair Building Repair Bridge |
Dodatki: Brak |
| Fanatics | ||
![]() |
Czas budowy: 0:08 | Koszty budowy: 800 |
| Chyba każdy wie jak atakują fanatycy? Nie? To prosty poradnik dla fanatyka - leci na oślep na przeciwnika i się wysadza... Jeden wpis w raporcie :-) |
||
| Czyżby znów nawiązanie do talibów? |
Możliwości: Call for Transport |
Dodatki: Tiberium Infusion |
![]() |
Czas budowy: 0:09 | Koszty budowy: 900 |
| Ciężka jednostka piechoty Nod. Świetnie radzi sobie z piechotą oraz czyszczeniem budynków z jednostek nieprzyjaciela za pomocą porządnego miotacza. Gorzej mu idzie z jednostkami opancerzonymi. |
||
| Idealny do przechadzek między piechotą. |
Możliwości: Call for Transport Clear Garrisoned Structure |
Dodatki: Brak |
![]() |
Czas budowy: 0:08 | Koszty budowy: 800 |
| Elitarna jednostka wśród piechoty Nod. Doskonała do walki ze wszystkim, przede wszystkim przeciwko budynkom - Explosive Charge. Jest również idealna do robienia zasadzek, posiada możliwość ukrywania się - Stealthed. Na dodatek potrafią latać... |
||
| Jeżeli chcesz urządzić patrolowi wroga niezłą niespodziankę, te jednostki są do tego najlepsze. | Możliwości: Stealthed Glider Pack Explosive Charge |
Dodatki: Brak |
![]() |
Czas budowy: 0:12 | Koszty budowy: 1200 |
| Najlepsza jednostka wśród piechoty Nod, tylko jedną taką można posiadać. Jest śmiertelnie niebezpieczna, gdy zostanie niezauważona w Twojej bazie - może niszczyć budynki, jest niewidoczna gdy stoi w miejscu. |
||
| Wśród piechoty - jednostka doskonała. |
Możliwości: Stealhed when standing still Destroy Structure Destroy walker Call for Transport |
Dodatki: Brak |






