Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Obrona bazy i inne

Obrona bazy i inne

Data opublikowania: 29.03.2007, 20:38
Ostatnia edycja: 12.04.2012, 00:48
Shredder Turret
Czas budowy: 0:06 Koszty budowy: 600
Koszty energii: 6
Standardowe działko w linii obrony sił Nod. Posiada sporą zaletę - ma kilka wieżyczek, wykrywa jednostki niewidzialne oraz niski koszt. Posiada jednak jedną sporą wadę - działko można zlikwidować niszcząc mieszczącego się w środku huba.
Podstawowa obrona.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Brak


Laser Turret
Czas budowy: 0:08 Koszty budowy: 800
Koszty energii: 8
Dobre działko, dobre właściwości i dobra cena. Posiada sporą zaletę - ma kilka wieżyczek, wykrywa jednostki niewidzialne. Posiada jednak jedną sporą wadę - działko można zlikwidować niszcząc mieszczącego się w środku huba.
Doskonałe do obrony przeciw lekkim pojazdom.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Brak


SAM Turret
Czas budowy: 0:08 Koszty budowy: 800
Koszty energii: 5
Działko typowo do obrony bazy przed jednostkami latającymi. Posiada sporą zaletę - ma kilka wieżyczek, wykrywa jednostki niewidzialne. Posiada jednak jedną sporą wadę - działko można zlikwidować niszcząc mieszczącego się w środku huba.
Dobry na średnie jednostki.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Brak


Tiberium Silo
Czas budowy: 0:05 Koszty budowy: 500
Najlepiej budować silosy wówczas gdy Twoje rafinerie nie są w stanie pomieścić więcej Tiberium. Stają się one głównie celem przeciwników, chcących pozbawić się zasobów finansowych.
Podstawa finansowa.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Brak


Disruption Tower
Czas budowy: 0:10 Koszty budowy: 1000
Koszty energii: 10
Doskonały budynek do maskowania bazy - wieża daje umiejętność Stealthed okolicznym jednostkom i budynkom.
Idealne maskowanie.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Brak


Obelisk of Light
Czas budowy: 0:15 Koszty budowy: 1500
Ten rodzaj "działka" nadaje się idealnie, atakuje przeciwników niezłą dawką promienia, a wspierany przez Beam Cannon może być naprawdę niebezpieczną zaporą.
Najlepsze działko do obrony Nod.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Brak


Temple of Nod
Czas budowy: 0:12 Koszty budowy: 1200
Daje możliwość korzystania z super broni - broni nuklearnej. Opcja w tym budynku pozwala przywrócić do pracy "poczęstowane" EMP budynki oraz radar. Jeden taki budynek można posiadać.
Czyściciel budynków...
Możliwości:
Master Commander Contermeasures
Dodatki:
Brak

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.