Tego rodzaju budynki często spotykane są w grze typu Skirmish, zdarzają się również w kampanii. Mutanci są często kojarzeni z zniekształconymi i niezdolnymi do walki potworami, tak nie jest przynajmniej w Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Tutaj mutanci stanowią uzbrojoną frakcję, która może przejść na każdą ze stron w konflikcie - jeżeli tylko przejmie budynek, w którym można ich produkować - Mutant Hovel.
Czas budowy: - | Koszty budowy: - Koszty energii: - |
|
Neutralny budynek, który można przejąć inżynierem, sabotażystą albo asymilatorem. Dzięki temu można w nim budować opisanych poniżej Mutant Marauderów. |
||
Często spotykane budynki na Skirmish. |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:06 |
Koszty budowy: 600 Koszty energii: - |
|
Niby opis jednostki w grze wskazuje na "Elite Infantry"... jednak tak elitarni nie są. Ich wygląd, sposób mówienia (świetny...) oraz opis wskazują na to, że zbyt długo przebywali w strefach Tiberium lub NOD testowało na nich swoją broń chemiczną. Najlepiej radzą sobie z słabą piechotą oraz samolotami, lecz w zwarciu z lepszymi jednostkami nie mają szans. W ostateczności dobrze służą jako ochrona w obsadzonych budynkach przed lekką piechotą, albo jako system wczesnego (i ostatniego) ostrzegania przed jednostkami wroga. |
||
Nieco zmodyfikowana lekka piechota. |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Reactor Fusion Core |