Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Mutanci

Mutanci

Data opublikowania: 17.04.2007, 19:15
Ostatnia edycja: 23.04.2007, 10:39


Tego rodzaju budynki często spotykane są w grze typu Skirmish, zdarzają się również w kampanii. Mutanci są często kojarzeni z zniekształconymi i niezdolnymi do walki potworami, tak nie jest przynajmniej w Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Tutaj mutanci stanowią uzbrojoną frakcję, która może przejść na każdą ze stron w konflikcie - jeżeli tylko przejmie budynek, w którym można ich produkować - Mutant Hovel.

Mutant Hovel
Czas budowy: - Koszty budowy: -
Koszty energii: -
Neutralny budynek, który można przejąć inżynierem, sabotażystą albo asymilatorem. Dzięki temu można w nim budować opisanych poniżej Mutant Marauderów.
Często spotykane budynki na Skirmish.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Brak

Mutant Marauder
Czas budowy: 0:06
Koszty budowy: 600
Koszty energii: -
Niby opis jednostki w grze wskazuje na "Elite Infantry"... jednak tak elitarni nie są. Ich wygląd, sposób mówienia (świetny...) oraz opis wskazują na to, że zbyt długo przebywali w strefach Tiberium lub NOD testowało na nich swoją broń chemiczną. Najlepiej radzą sobie z słabą piechotą oraz samolotami, lecz w zwarciu z lepszymi jednostkami nie mają szans. W ostateczności dobrze służą jako ochrona w obsadzonych budynkach przed lekką piechotą, albo jako system wczesnego (i ostatniego) ostrzegania przed jednostkami wroga.
Nieco zmodyfikowana lekka piechota.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Reactor Fusion Core

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.