Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Budynki

Budynki

Data opublikowania: 05.04.2007, 18:14
Ostatnia edycja: 12.04.2012, 04:21
Construction Yard
Czas budowy: - Koszty budowy: -
Koszty energii: -
Budynek podstawowy na Skirmish oraz grze online, w kampanii również lecz da się bez niego żyć. Posiadając kilka MCV w różnych miejscach mapy zniszczenie jednego z Construction Yard nie będzie sporym problemem.
Budynek podstawowy.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Brak

Power Plant
Czas budowy: 0:05
Koszty budowy: 500
Koszty energii: -
Jeden z głównych celi nieprzyjaciela przed ostatecznym atakiem. Baza bez elektrowni jest jak ryba bez wody, nie jest wstanie się bronić.
Jeden z najważniejszych budynków, czym więcej tym lepiej.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Liquid Tiberium Core

Refinery
Czas budowy: 0:20
Koszty budowy: 2000
Koszty energii: 6
Kilka takich budynków, dwa razy więcej Harvesterów i raczej nie powinieneś mieć problemów z zaopatrzeniem w Tiberium. Jeżeli posiadasz tylko jeden taki budynek i mało kasy to lepiej strzeż go jak oka w głowie...
Podstawa finansowania Twojej armii.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Brak

Hand of Nod
Czas budowy: 0:05
Koszty budowy: 500
Koszty energii: 5
Miejsce produkcji jednostek piechoty sił Nod. Warto postawić takich kilka, w każdym z nich produkować inne jednostki.
Ręka Nod dosięgnie Cię nawet w zaświatach :)
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Brak

War Factory
Czas budowy: 0:20
Koszty budowy: 2000
Koszty energii: 5
Budynek, w którym możesz produkować jednostki pancerne. Podobnie jak Hand of Nod warto posiadać ich kilka i w każdym z budynków budować inne jednostki. Dodatkowo War Factory naprawia uszkodzone pojazdy w swojej okolicy.
Fabryka jednostek opancerzonych.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Brak

Operations Center
Czas budowy: 0:15
Koszty budowy: 1500
Koszty energii: 10
Centrum Operacyjne wojsk Nod. Daje dwa specjały - Decoy Army oraz Radar Jamming Missle, oba bardzo przydają się w walce, dodatkowo odblokowuje inne budynki i jednostki.
Kolejny budynek.
Możliwości:
Call for Transport
Dodatki:
Brak

Air Tower
Czas budowy: 0:10
Koszty budowy: 1000
Koszty energii: 5
Wieża startowa pojazdów latających sił Nod. Kilka takich wież wypełnionych samolotami na pewno nie raz pokrzyżuje szyki przeciwnikowi... Dodatkowo budynek ten odblokowuje specjał Mine Transport oraz daje możliwość lekkim jednostkom - Call for Transport.
Miejsce gromadzenia sił lotniczych.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Brak

Secret Shrine
Czas budowy: 0:15
Koszty budowy: 1500
Koszty energii: 8
Coś w stylu Armory w siłach GDI. Można dzięki temu budynkowi między innymi ulepszyć piechotę. Uaktywnia również specjał Shadow Strike Team.
Kolejny budynek do dalszego rozwoju.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Infantry Confessors
Infantry Tiberium Infussion

Tech Lab
Czas budowy: 0:40
Koszty budowy: 4000
Koszty energii: 15
Jeżeli masz zamiar posiadać lepsze technologie, budynki i jednostki ten budynek musisz zbudować. Daje takie możliwość ulepszania elektrowni oraz opracowania nowych ulepszeń dla jednostek. Odblokowuje specjał Cloaking Field przydatny niemal zawsze.
Najważniejszy budynek technologiczny sił Nod.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Raider Buggy EMP Coils
Scorpion Tanks Dozer Blades
Venom Signature Generators
Laser Capacitors

Tiberium Chemical Plant
Czas budowy: 0:30
Koszty budowy: 3000
Koszty energii: 15
Warto mieć taki budynek w swojej bazie, dzięki niemu można przykładowo użyć specjału "sadzącego" nieco Tiberium w wybranym miejscu. Prócz tego można używać Tiberium Vapor Bomb oraz Catalyst Missle.
Budynek odblokowujący dobre specjały.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Brak

Crane
Czas budowy: 0:15
Koszty budowy: 1500
Koszty energii: 10
Budując ten budynek siła produkcji Twojej bazy znacząco wzrasta. Prócz tego ten budynek nic nie daje.
Najlepszy na zwiadowcę.
Możliwości:
Call for Transport
Dodatki:
Brak

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
kamil85, 23.08.2008, 06:09
super

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.