Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
NOD - Ayers Rock

NOD - Ayers Rock

Data opublikowania: 16.04.2007, 18:23


Legenda do mapy:
 
Niebieskie pola - budynki GDI
Ciemnozielone pola - budynki i jednostki zdrajców
Niebieskie strzałki - kierunki ewentualnych ataków GDI
Białe pola - Mutants Hovel
Żółte kropki - "beczułki" z dodatkami
Zielone pola - Tiberium Spike
Jasno niebieskie pole - Blue Tiberium

Zadanie z początku wygląda dość ciężko, ale to tylko pozory. Do dyspozycji masz kilku sabotażystów i wysokiego rangą Avatara... niestety, będziesz musiał się z nim raczej pożegnać. Wyślij sabotażystów cały czas dołem planszy do złóż tiberium, a Avatara po jakimś czasie zaatakują czołgi, nawet jeśli go wyślesz w tą samą stronę. Twoim celem jest przejąć kilka głównych budynków w bazie zdrajców powyżej. Wejdź do bazy od strony złóż Tiberium, tam jest najsłabiej broniona. Szybko wyślij każdego sabotażystę do odpowiednich budynków, gdy przejmiesz te wyznaczone baza przejdzie pod Twoją kontrolę. Szybko zbuduj sobie działka SAM, z górnej części planszy mogą Cię atakować samoloty.
Teraz inwestuj głównie w jednostki, nie musisz obawiać się póki co ataków GDI ani zdrajców z góry (poza samolotami), bądź też ostrożny przy przejmowaniu Tiberium Spike lub dobieraniu się do złóż niebieskiego Tiberium - są one pilnowane przez mutantów, wrogo oczywiście nastawionych (na mapie na niebiesko poza bazami GDI).
Drugim celem będzie zniszczenie Temple of Nod na skarpie. Zanim się za nie zabierzesz zacznij nieco rozbudowywać swoją technologię, możesz przejąć złoża Blue Tiberium, Twój oddział w tym rejonie raczej słabo będzie atakowany. Jeżeli uda Ci się zbudować/przejąć Temple of Nod to będzie super. Jeżeli nie jesteś wstanie pokonać dość silnie bronionego Temple of Nod zdrajców to lepiej je zniszcz lotnictwem.
Gdy przejmiesz/zniszczysz ten budynek cała górna baza będzie Twoja, masz do dyspozycji 2 lotniska, sporo baraków oraz War Factory. Zacznij zbierać więcej Tiberium oraz przejmij kilka silosów na północy, da Ci to zastrzyk kasy.
Dwie opcje dalszej ekspansji:

1. Jeżeli posiadasz bombę atomową oraz bombę Vapor - zrzuć obydwie na superbroń GDI.
2. Jeżeli jej nie posiadasz, nie musisz za wszelką cenę niszczyć superbroni (chodź jak jej nie zniszczysz to możesz nieźle oberwać), najważniejsze to na początek unieszkodliwić lotnictwem elektronie wroga, ma ich zaledwie kilka, więc nie powinno to stanowić problemu. Brak prądu spowoduje nieaktywność Sonic Emitter, które są najgroźniejszą linią obrony bazy GDI.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.