Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
GDI - Sarajevo

GDI - Sarajevo

Data opublikowania: 10.04.2007, 10:33
Ostatnia edycja: 10.04.2007, 10:34


Legenda do mapy:
 
Jasno niebieskie pole - dziupla mutantów
Czerwone pola - miejsca, w których gromadzą się jednostki Nod
Czerwone kwadraty - budynki przeciwnika

No to teraz mamy problem - główna baza sił Nod.
Walka z początku przypomina nieco walkę Dawida z Goliatem. I rzeczywiście - siły Nod mają jeden słaby punkt, o którym dowiesz się nieco później. W pierwszej kolejności szybko buduj kilka działek obronnych i jednostki (pakuj w APC strzelców,  a potem granadierów). Twoich złóż Tiberium raczej nikt nie będzie starał się odebrać więc inwestuj w Harvestery (co najmniej 3). Gdy będziesz posiadać nieco więcej kasy przejmij dziuplę mutantów (nie są tacy źli, jedynie ich zasięg strzału jest kiepski) oraz postaw Rafinerię przy złożach, pilnuj jej dobrze - Nod będzie wysyłać tam żołnierzy oraz fanatyków.
W drugiej fazie ataku buduj lotniska (przydadzą się do odpierania małych ataków) oraz przede wszystkim Mamuty. Nod nie wysyła na Ciebie tak ciężkich jednostek jak Avatary czy Beam Cannon, ale i tak lepiej inwestować w silniejsze jednostki. Nie radzę  wysyłać kilku mamutów w stronę bazy przeciwnika by ich trochę pognębić, oni od razu zasklepią dziurę w armii oraz będą jeszcze silniejsi.
Za pomocą lotnictwa zniszcz przy jednym z wejść do fortecy dwa Obelisk of Light. Są wybitnie groźne dla większości Twoich jednostek. Zbuduj około 12-18 czołgów Mamut (zostaw sobie sporo kasy jeszcze, będzie Ci potrzebna) i zaatakuj bazę w miejscu gdzie zniszczyłeś obeliski. Możesz po drodze otrzymać dwa zadania poboczne - zniszczyć Avatara jednostką Commando oraz przejąć Liquid Tiberium Factory. Avatar jest bardzo silny i jego należy pozbyć się najpierw. Gdy wedrzesz się do bazy otrzymasz dwa komunikaty - o dziale EMP, które możesz (a nawet musisz) zbudować oraz o tym, że dostałeś kilka Jaggernaut do dyspozycji, prócz tego możesz je już budować.
Masz dwie możliwości - wycofać Mamuty i poczekać aż powiększysz armię o kilka Jaggernautów albo atakować dalej. Gdy zdecydujesz się na atak najpierw pozbądź się elektrowni, to spowolni ich system obronny. Tylko się nie przelicz - gdy Twoja armia zaatakuje centrum bazy Nod i zniszczy wybrane cele to Kane odpowie Ci czymś niemiłym - rozpocznie się odliczanie do wystrzału bomby nuklearnej. Szybko pozbądź się Generatorów oraz elektrowni, dalej droga prosta - odpalenie EMP na głównej świątyni...
Finished...

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.