Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
GDI - Casabad

GDI - Casabad

Data opublikowania: 08.04.2007, 22:26


Legenda do mapy:
 
Żółte pola - "beczułki" dające różne rzeczy
Jasno niebieskie pola - Tiberium Spike, dające co chwilę +15 do kasy
Czerwone pola - miejsca, w których gromadzą się jednostki Nod
Czerwone kwadraty - budynki przeciwnika

Zacznij od odparcia małego oddziału sił Nod atakujących małą bazę, następnie inżynierem przejmij jakiś budynek (Tiberium Spike najlepiej). Zacznij budować od razu parę składów piechoty z rakietami, co jakiś czas mogą nękać się lekkie samoloty Nod. Mapa nie należy ani do bardzo prostych ani do bardzo trudnych, jedynym problemem mogą być atakujące co chwilę małe oddziały przeciwnika. Jeżeli tylko masz kasę buduj Zone Trooper, a nie inwestuj w wsparcie, cztery Zone Trooper mogą praktycznie poradzić sobie z połową mapy.
Możesz zbierać "beczułki", które niekiedy albo zasilą o 1000 Twoje konto, albo dadzą jednostkom, które zabrały "prezent" jedną rangę wyżej (najlepiej posłać Zone Trooper, jeżeli będą posiadały co najmniej dwie >>, to przeciwnik już będzie miał z nimi mały problem).
Jak tylko będziesz wstanie przejmij resztę Tiberium Spike i zapewnij im ochronę, co jakiś czas Nod będzie miało zamiar tam wysłać swoje jednostki. Jeżeli chcesz sobie trochę ulżyć wyślij z 4-5 Zone Trooper na Hand of Nod na południu mapy (punkt numer 2), wówczas mniej jednostek będzie Cię zaczepiać. Po zniszczeniu punktu drugiego, a podczas rajdu na południe siły Nod otrzymają wsparcie z powietrza, dlatego warto wówczas mieć nieco piechoty z rakietami przy sobie. Zniszczenie południowej bazy nie powinno sprawić żadnych problemów.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.