Legenda do mapy:
Jasno niebieskie pola - niebieskie Tibierium dające znacznie więcej kasy niż zwykłe
Zielone strzałki - najlepsza trasa wdarcia się do wroga
Czerwone pola - miejsca, w których gromadzą się jednostki Nod
Czerwone kwadraty - budynki przeciwnika
Coraz trudniejsze te misje.
Teraz Twoim zdaniem jest jak najszybsze zniszczenie albo wyrzutni rakiet nuklearnych albo opóźnienie jej startu poprzez zniszczenie elektrowni. Jak najszybciej zbuduj nieco jednostek do obrony, co jakiś czas będą Cię atakowały jednostki Nod - lekka piechota i średnie "wozy" pancerne. Na zniszczenie wyrzutni lub elektrowni masz około 7 minut, inaczej będziesz mieć wielki problem. Najszybciej jak się da zbuduj Surveyor i wyślij go do oddalonych na wschód złóż niebieskiego Tiberium, tam postaw Rafinerię i daj jej nieco jednostek do obrony. Nieopodal tego złoża znajduje się luka w systemie obrony Nod. Jeżeli będziesz posiadać kilka APC wyposażonych w jednostki powinieneś bez większych problemów dostać się do elektrowni, zniszcz najwięcej ile tylko możesz, to opóźni wystrzelenie rakiety. Niestety mimo odcięcia energii siły Nod po jakimś czasie naprawią usterkę i rakieta znów będzie gotowa do wystrzału, ale przez ten czas zdążysz nabudować sobie jednostek.
W tej planszy nie ma co używać jednostek latających, baza Nod jest chroniona przez sporą ilość działek SAM, przez co Orca może i dolecą do celu, ale raczej już nie wrócą. Dodatkowo jeśli będzie Ci się chciało możesz zniszczyć zaplecze Nod (punkt 2 na mapie).