Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
GDI - Alexandria

GDI - Alexandria

Data opublikowania: 25.03.2007, 21:21
Ostatnia edycja: 08.04.2007, 18:39


Legenda do mapy:

Zielone pola - złoża Tiberium
Białe pola - budynki, które warto obsadzić
Jasno niebieskie - EMP Control Center, warto zająć (i dobrze bronić)
Czerwone strzałki - kierunki ataków Nod
Czerwone kwadraty - budynki przeciwnika, te poniżej to obsadzone domy, te wyżej to ważne budynki, które należy zniszczyć
Czerwone "cygara" - statki wroga, które należy zniszczyć
Czerwone kreski - linie umocnień wroga
Czerwone kropki - rejony, które wróg patroluje

Zadanie jest banalne, lecz nie takie proste jak się wydaje. Celem jest centrum dowodzenia (czerwony kwadrat u góry), dwa okręty w porcie i linie przeładunkowe (czerwone kwadraty obok statków). Do dyspozycji mamy nieco piechoty oraz Mammoth Tank. Najlepszym sposobem na przejście mapy jest początkowa obrona - budowanie piechoty, okopywanie ich w miejscu gdzie wróg atakuje oraz tworzenie jak największej armii. Posiadając większą pulę pieniędzy należy postawić Tech Center i budować mamuty oraz samoloty, które przydadzą się w nalotach. Nod atakuje głównie ze strony południowo-wschodniej, na początku tylko piechotą, później lekkimi pojazdami, następnie cięższymi pojazdami wspieranymi przez słabsze jednostki.
Warto przejąć EMP Control Center - będzie można użyć EMP na bazie przeciwnika.
By uzyskać większe wpływy z Tiberium należy zbudować przenośny Outpost i postawić go przy złożach na północy, tam zbudować rafinerię. Zadanie nie jest takie trudne gdy będzie się posiadać kilka Mammoth Tanków, wówczas wystarczy zaatakować od strony zachodniej - najpierw port, a potem bazę przeciwnika.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.