Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Budynki

Budynki

Data opublikowania: 17.04.2007, 18:56
Ostatnia edycja: 17.04.2007, 19:01
Drone Platform
Czas budowy: - Koszty budowy: -
Koszty energii: -
Podstawowy budynek sił obcych, może również występować w postaci Drone Ship. Jest to odmiana Construction Yard.
Jeden z głównych budynków Scrin.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Brak

Reactor
Czas budowy: 0:06
Koszty budowy: 600
Koszty energii: -
Reaktory zasilają budynki Scrin tak samo jak Power Plant budynki GDI i NOD. Pozbawienie obcych tych budynków jedynie osłabi ich budynki obronne, ale nie jednostki.
Elektrownie obcych.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Reactor Fusion Core

Extractor
Czas budowy: 0:20
Koszty budowy: 2000
Koszty energii: 6
Dość charakterystyczny budynek. Jest to odmiana Rafinerii, dzięki której siły Scrin pozyskują Tiberium.
Finanse leżą w tym budynku...
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Brak

Portal
Czas budowy: 0:06
Koszty budowy: 600
Koszty energii: 5
Przez ten portal do naszego świata przechodzą lekkie jednostki obcych - ich "piechota". Czym więcej ich posiadasz, tym więcej możesz masowo produkować lekkich jednostek.
Niby taki duży, a takie małe jednostki go przechodzą :)
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Brak

Warp Share
Czas budowy: 0:20
Koszty budowy: 2000
Koszty energii: 6
Coś w stylu bardziej rozszerzonego Portalu. Przechodzą przez niego stworzone cięższe jednostki obcych. Daje specjał reperujący drony.
Większy portal dla większych jednostek.
Możliwości:
Repairs nearby vehicles
Dodatki:
Brak

Nerve Center
Czas budowy: 0:15
Koszty budowy: 1500
Koszty energii: 8
Nerve Center to budynek odblokowujący nowe budynki oraz jednostki w frakcji obcych. Dzięki jednemu ze specjałów jakie odblokowuje można wykryć Tiberium oraz Rafinerie na mapie.
Budynek dodaje 3 specjały, warto go mieć.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Brak

Gravity Stabilizer
Czas budowy: 0:10
Koszty budowy: 1000
Koszty energii: 7
Budynek szczególnie ważny dla sił obcych, które mają bardzo dobrze rozwinięte siły powietrzne. W tym budynku można tworzyć wszelkiego rodzaju statki powietrzne Scrin.
Lądowisko sił powietrznych Scrin.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Brak

Stasis Chamber
Czas budowy: 0:12
Koszty budowy: 1200
Koszty energii: 8
Niewielki i niedrogi budynek dostarczający jednak coś naprawdę dobrego - Stasis Shield oraz ulepszenia. Stasis Shield na pewno nie raz pomoże Twoim jednostko przetrwać silne ataki.
Tarcza chroniąca jednostki daje im nie tylko efektowny wygląd, ale i lepsze opancerzenie.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Brak

Technology Assembler
Czas budowy: 0:40
Koszty budowy: 4000
Koszty energii: 10
Budynek odblokowujący znaczną ilość technologii oraz jednostek jakie można używać. Daje możliwość między innymi ulepszania Reaktorów o rdzeń fuzyjny co zwiększa ich moc. Odblokowuje również świetną rzecz - Phase Shield.
Centrum technologii obcych.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Shock Trooper Blink Packs
Shock Trooper Plasma Disc Launchers
Reactor Fusion Core

Foundry
Czas budowy: 0:15
Koszty budowy: 1500
Koszty energii: 10
Foundry znacząco zwiększa zdolności produkcyjne Twojej bazy.
Nakręcacz produkcji.
Możliwości:
Brak
Dodatki:
Brak

Signal Transmitter
Czas budowy: 0:30
Koszty budowy: 300
Koszty energii: 10
Budynek ten często staje się od razu głównym celem od razu po zbudowaniu. Dzięki niemu możesz między innymi zesłać na planszę najpotężniejszy pojazd obcych - statek matkę. Daje również specjał o nazwie Wormhole.
Do ogromnej inwazji Mothership niezbędny...
Możliwości:
Call for Transport
Dodatki:
Brak

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.