Czas budowy: - | Koszty budowy: - Koszty energii: - |
|
Podstawowy budynek sił obcych, może również występować w postaci Drone Ship. Jest to odmiana Construction Yard. |
||
Jeden z głównych budynków Scrin. |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:06 |
Koszty budowy: 600 Koszty energii: - |
|
Reaktory zasilają budynki Scrin tak samo jak Power Plant budynki GDI i NOD. Pozbawienie obcych tych budynków jedynie osłabi ich budynki obronne, ale nie jednostki. |
||
Elektrownie obcych. |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Reactor Fusion Core |
Czas budowy: 0:20 |
Koszty budowy: 2000 Koszty energii: 6 |
|
Dość charakterystyczny budynek. Jest to odmiana Rafinerii, dzięki której siły Scrin pozyskują Tiberium. |
||
Finanse leżą w tym budynku... |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:06 |
Koszty budowy: 600 Koszty energii: 5 |
|
Przez ten portal do naszego świata przechodzą lekkie jednostki obcych - ich "piechota". Czym więcej ich posiadasz, tym więcej możesz masowo produkować lekkich jednostek. |
||
Niby taki duży, a takie małe jednostki go przechodzą :) |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:20 |
Koszty budowy: 2000 Koszty energii: 6 |
|
Coś w stylu bardziej rozszerzonego Portalu. Przechodzą przez niego stworzone cięższe jednostki obcych. Daje specjał reperujący drony. |
||
Większy portal dla większych jednostek. |
Możliwości: Repairs nearby vehicles |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:15 |
Koszty budowy: 1500 Koszty energii: 8 |
|
Nerve Center to budynek odblokowujący nowe budynki oraz jednostki w frakcji obcych. Dzięki jednemu ze specjałów jakie odblokowuje można wykryć Tiberium oraz Rafinerie na mapie. |
||
Budynek dodaje 3 specjały, warto go mieć. |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:10 |
Koszty budowy: 1000 Koszty energii: 7 |
|
Budynek szczególnie ważny dla sił obcych, które mają bardzo dobrze rozwinięte siły powietrzne. W tym budynku można tworzyć wszelkiego rodzaju statki powietrzne Scrin. |
||
Lądowisko sił powietrznych Scrin. |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:12 |
Koszty budowy: 1200 Koszty energii: 8 |
|
Niewielki i niedrogi budynek dostarczający jednak coś naprawdę dobrego - Stasis Shield oraz ulepszenia. Stasis Shield na pewno nie raz pomoże Twoim jednostko przetrwać silne ataki. |
||
Tarcza chroniąca jednostki daje im nie tylko efektowny wygląd, ale i lepsze opancerzenie. |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:40 |
Koszty budowy: 4000 Koszty energii: 10 |
|
Budynek odblokowujący znaczną ilość technologii oraz jednostek jakie można używać. Daje możliwość między innymi ulepszania Reaktorów o rdzeń fuzyjny co zwiększa ich moc. Odblokowuje również świetną rzecz - Phase Shield. |
||
Centrum technologii obcych. |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Shock Trooper Blink Packs Shock Trooper Plasma Disc Launchers Reactor Fusion Core |
Czas budowy: 0:15 |
Koszty budowy: 1500 Koszty energii: 10 |
|
Foundry znacząco zwiększa zdolności produkcyjne Twojej bazy. |
||
Nakręcacz produkcji. |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:30 |
Koszty budowy: 300 Koszty energii: 10 |
|
Budynek ten często staje się od razu głównym celem od razu po zbudowaniu. Dzięki niemu możesz między innymi zesłać na planszę najpotężniejszy pojazd obcych - statek matkę. Daje również specjał o nazwie Wormhole. |
||
Do ogromnej inwazji Mothership niezbędny... |
Możliwości: Call for Transport |
Dodatki: Brak |