Czas budowy: 0:06 | Koszty budowy: 600 Koszty energii: 5 |
|
Zwykła wieżyczka wyposażona w ciężki karabin maszynowy. Dobrze radzi sobie z piechotą, ale na czołgi jest bezużyteczna. |
||
Nie opłaca się w ten rodzaj obrony inwestować. |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:12 | Koszty budowy: 1200 Koszty energii: 8 |
|
Dobre działko przeciwko pojazdom, może strzela znacznie wolniej niż Watchtower, ale siła rażenia przeciwko silniejszym jednostkom to rekompensuje. |
||
Standardowe działo, dobre na czołgi. |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:08 | Koszty budowy: 800 Koszty energii: 5 |
|
AA Battery to nie jest jedyna jednostka mogąca najlepiej przeciwstawić się nadlatującym samolotom lub jednostkom latającym - mogą to również robić pojazdy oraz piechota wyposażona w rakiety. |
||
Standardowa obrona bazy przeciwko samolotom. |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:05 | Koszty budowy: 500 | |
Przydają się budynki tego typu wówczas gdy Twoje Rafinerie nie mogą pomieścić więcej surowca, stają się one głównym celem ataków wroga, gdy ten chce pozbawić się środków finansowych. |
||
Prawie jak bank... |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:20 | Koszty budowy: 2000 Koszty energii: 15 |
|
Najlepsze działo do obrony bazy. Może szybkostrzelność nie jest zadowalająca, jednak siła rażenia i obszar jest naprawdę dobry. Niestety koszty budowy oraz energii nie są niskie. |
||
Jeśli sporo takich posiadasz, bądź pewien, że małą inwazję raczej przeżyjesz. |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Brak |
Czas budowy: 0:50 | Koszty budowy: 5000 Koszty energii: 20 |
|
Ten budynek umożliwia Ci korzystanie z super broni - Ion Cannon. Można posiadać wyłącznie jeden taki budynek. Może koszty budowy i energii są duże, ale za to efekt niszczący jeszcze większy... |
||
Kosztowny budynek, ale broń uzyskiwana dzięki niemu co najmniej mordercza. |
Możliwości: Brak |
Dodatki: Brak |