Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
GDI - Ground Zero

GDI - Ground Zero

Data opublikowania: 11.04.2007, 19:06


Legenda do mapy:
 
Czerwone kwadraty - baza Nod
fioletowe kwadraty - bazy obcych
Fioletowe podwójne kwadraty - budynki maskujące Nod, jeżeli je zniszczysz statek główny obcych zmieni kurs
Fioletowy kwadrat w kole - superbroń obcych
Czerwony podwójny kwadrat - superbroń Nod
Pola jasnoniebieskie - Blue Tiberium
Fioletowa strzałka - kierunek ataku obcych
Czerwone strzałki - kierunki wojsk Nod

Ostateczna bitwa z siłami obcych.
Stawiając bazę z początku możesz rozbudowywać co chcesz, lecz dobrą opcją byłoby inwestowanie w obronę - działka oraz jednostki przeciwlotnicze. Pierwszym celem, który musisz wykonać w jak najszybszym czasie to albo przejęcie albo (co łatwiejsze) zniszczenie superbroni obcych. Przejąć ją jest znacznie trudniej - obcy będą starali się ją odbić albo zniszczyć za pomocą Annihilatorów oraz statków latających, które mają większy zasięg strzału niż Twoje działka przeciwlotnicze. Dodatkowo do "parady" mogą wtrącić się siły Nod. Zniszczenie ich bazy nie musi wiązać się z wysyłaniem ogromnej ilości wojsk, w pewnym momencie gdy na mapie pojawi się główny statek obcych dostaniesz za zadanie zniszczenie dwóch budynków maskujących. Są słabo bronione więc możesz wysłać na nie albo nieco lotnictwa albo trochę Zone Trooperów, po ich zniszczeniu statek obcych zmieni kurs na bazę Nod, cel zniszczy się sam (no o ile Nod nie zdążą zniszczyć statku). Drugi cel jest podobny - zająć albo zniszczyć superbroń Nod, oczywiście najlepiej byłoby zająć obie superbronie i mieć wszystkie w ostateczności, jest to jednak wybitnie trudne ze względu na ciągle nasilające się ataki ze strony obcych.
Wybuduj około 3-4 rafinerii, masz w końcu wokół siebie sporo złóż Tiberium, pozwoli Ci to na budowanie lepszych jednostek oraz opracowanie ulepszeń.
Główny cel możesz zniszczyć na trzy sposoby:

1. Superbronie
Broń budynków superbroni oraz siebie ile tylko możesz, a gdy wszystkie trzy będą gotowe do strzału "wduś czerwony guzik".

2. Lotnictwo
Postaraj się zniszczyć/przejąć wrogie superbronie, broń się najdłużej ile tylko możesz, a przy okazji buduj dużo lotnisk oraz Firehawków. Dobrze by było mieć opracowaną technologię lotów w stratosferę. Wówczas wystarczy wysłać kilka samolotów na śmierć w stronę głównego celu, a gdy go zobaczą za pomocą lotów w stratosferę wysłać tam wszystkie dostępne samoloty.

3. Partyzantka
Postaraj się wygonić jednostki obcych z ich bazy niszcząc w drodze wycofywania się ich rafinerie, gdy wycofają się dostatecznie daleko zaznacz jednostki i przypuść od razu atak na główny cel.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Avatar
Telkontar, 06.01.2008, 03:25
Ta misja mimo, że ostateczna nie należy do najtrudniejszych. Miałem tylko dwa problematyczne momenty. 1. Obrona własnej bazy przed pierwszym atakiem 2. Obrona Superbroni obcych. Gram stylem Chomika i moją najwazniejszą jednostką jest: Enginer :) Przejąłem w zasadzie 3/4 budynków na mapie i rozbudowałem pod swoją banderą wszystkie 3 rasy. Gdy przeżyjemy pierwszy atak (dużo działek) a potem obronimy Superbroń obcych (Sonic Emiters plus obrona przeciwlotnicza) to misja juz w zasadzie zakończona. Warto dodać że gdy dostaniemy możliwość użycia rakiety z Płynnym TIberium zapisujemy grę i używamy, aby zobaczyć drugie zakończenie gry. Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.