Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
GDI - Berne

GDI - Berne

Data opublikowania: 10.04.2007, 14:33
Ostatnia edycja: 11.04.2012, 22:37


Legenda do mapy:
 
Fioletowe pola - jednostki obcych
Fioletowe kwadraty - baza obcych
Szare kwadraty - tunele, doskonałe do przeprowadzenia inwazji
Jasno niebieskie pola - Blue Tiberium
Jasno niebieskie kropki - Tiberium Spike

Jeżeli myślałeś, że to co do tej pory przeżyłeś było trudne... to pomyśl raz jeszcze ;)
Berne to miasto, które już nie istnieje, w zamian za to na gruzach istnieje potężna forteca sił obcych. Od razu jak tylko MCV się rozłoży buduj obronę. Misję możesz przejść na trzy sposoby, które opisuję poniżej:

1. Totalna defensywa
Buduj jedynie działka obronne, nieco pojazdów przeciwlotniczych oraz powiększaj tak bazę by powstało jak najwięcej lotnisk, buduj ile wlezie Firehawków. Buduj kilka Harvesterów i co jakiś czas wysyłaj nieco dalej od bazy cokolwiek co może radzić sobie z pojazdami latającymi - obcy na pewno nie raz będą takie wysyłać. Co jakiś czas stawiaj działka przeciwlotnicze. Możesz też w razie posiadania sporej armii zniszczyć małe zaplecze finansowe obcych po prawej i lewej stronie mapy. Gdy zbudujesz około 20 Firehawków zaznacz je wszystkie i poślij na śmierć - w cel, który masz zniszczyć. Gdy będą go już miały w zasięgu strzału każ im odpalić rakiety.
20 Firehawków powinno wystarczyć...

2. Inwazja
Z początku stosuj metodę z totalnej defensywy - staraj się obronić. Gdy będziesz wstanie odpierać ataki obcych bez dużych strat zacznij inwestować w technologię i zacznij budować mamuty. Są one głównym trzonem Twojej inwazji - radzą sobie z pojazdami latającymi oraz z budynkami. Staraj się je grupować - jedna armia z przodu, druga z prawej i trzecia z lewej, tak by móc odeprzeć każdy atak lotniczy wroga. Gdy każda z armii będzie liczyć około 20 mamutów (sic!) połącz je w 2 grupy (trzecią podziel). Możesz wykorzystać tunel zaznaczony na mapie - dzięki temu ominiesz jedną mniejszą bazę obcych. Prawą grupę przeprowadź pod murem głównej bazy, a następnie wszystkie jednostki rzuć do ataku (mamuty, zostaw sobie trochę w bazie).

3. Przejmowanie
Jest to najtrudniejsza opcja lecz jednak ma swoje dobre strony. Zniszczony Annihilator Tripod zostawia po sobie wrak, staraj się wygonić z bazy wroga kilka takich mając zawsze pod ręką APC z inżynierem (najlepiej kilka). Mogą oni przejąć zniszczone Annihilatory, dzięki czemu będą walczyć dla Ciebie i będziesz wstanie nimi sterować. Zbierz ich ile tylko będziesz wstanie, dalsze instrukcje jak w punkcie drugim.

Największe problemy:
- Co chwilę do Twojej bazy będą przylatywać statki obcych, nie dość, że mają duży zasięg rażenia to jeszcze mogą posiadać tarcze ochronne.
- Po jakimś czasie obcym się znudzi zabawa z Tobą i wyślą na Ciebie swój główny statek, który jest wybitnie groźny. Jego powolne ruchy mogą być dla niego jednak zgubą, zniszcz go jak tylko pojawi się na mapie.
- Baza przeciwnika jest najprawdopodobniej niezależna finansowo od dwóch mniejszych baz, więc nawet jeśli je zniszczysz on będzie wstanie produkować pokaźną armię

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.