Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
GDI - The White House

GDI - The White House

Data opublikowania: 08.04.2007, 22:02


Legenda do mapy:
 
Jasno niebieskie pola - "beczułka" dla Commando
Czerwone pola - miejsca, w których gromadzą się jednostki Nod
Czerwone kwadraty - budynki przeciwnika

Początek misji wygląda jak żart - masz do dyspozycji zaledwie cztery oddziały piechoty GDI z rakietami... a przeciwniki co najmniej silny punkt oporu. Znajdziesz w nim kilka czołgów i całe kilka Avatar Warmech. Zabawne?
Pierwszym celem są dwa Huby dział SAM umieszczono po bokach małej bazy. Wystarczy omijać z daleka mury bazy i atakować od boku (uważaj by nie wdepnąć w Tiberium). Po zniszczeniu dwóch Hubów SAM otrzymasz możliwość zrzucenia nalotu, zabawne jest to, że nawet jeśli kilka Avatar Warmech przetrwa nalot to i tak ulegną zniszczeniu :)
Chwilę później otrzymasz nieco jednostek oraz MCV, który natychmiast rozpakuj. Nie musisz obawiać się zmasowanych ataków Nod - są to głównie lekkie wozy i piechota. Jeżeli uda Ci się wybudować kilku snajperów - przejmij nimi dwa okoliczne budynki. Jednostki Nod zajdą Cię raz od tyłu i przejmą kilka okolicznych budynków.
Dla ułatwienia sobie zadania, jeżeli oczywiście masz odpowiednie fundusze i udaje Ci się odpierać ataki Nod zbuduj kilka APC i wyposaż je w granadierów. Wyślij je ostrożnie na zachód mapy, a następnie powoli w górę, w stronę elektrowni Nod. Po drodze na pewno spotkasz sporo poukrywanych jednostek, a co jakiś czas będą Twój oddział atakowały siły wsparcia. Zniszczenie elektrowni Nod spowoduje brak zasilania w ich bazie, czyli ich system maskowania przestanie działać. Gdy to wykonasz zadanie jest już przesądzone - zbuduj nieco czołgów, APC z granadierami i przed siebie.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.