Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Dowódcy

Dowódcy

Data opublikowania: 18.02.2007, 22:03
Lord Nekronów
Siła Lorda Nekronów tkwi w trzech artefaktach w które możemy go uzbroić. Niemniej jednak, jego siła walki wręcz jest tak samo zabójcza. Lord Nekronów zadaje prawie zerowe obrażenia w walce strzeleckiej, jednak jego umiejętności w bliskich starciach SA o wiele lepsze niż innych z Lordów. Zadaje on też wysokie obrażenia budynkom typu lekkiego, czyli generatorom i posterunkom nasłuchowym. Lord Nekronów może się także teleportować, jednak nie ma możliwości dołączania go do oddziałów. A teraz słów kilka o artefaktach w które możemy uzbroić naszego dowódcę w Zakazanym Archiwum:

- Chronometrom: Po użyciu tego czaru, nasze jednostki posuwają się z taka sama prędkością natomiast jednostki przeciwnika zwalniają o 50%. Przydatne przy gonieniu uciekającego przeciwnika.
- Przełącznik Formy: Sprawia że nasze jednostki są nieśmiertelne, ale nie mogą zadawać obrażeń. Przydatne gdy przegrywamy potyczkę i chcemy uciec.
- Pole błyskawic: Walcząc wręcz Lord zadaje większe obrażenia oraz może uwolnić wybuch energii po utrzymaniu kilku ciosów.
- Słoneczny Impuls: Wszystkie sąsiadujące jednostki zinfiltrowane staja się widoczne, a wszystkie wrogie jednostki zostają na chwile oślepione.
- Filakterie: Ciało Lorda otaczają naprawiające go Skarabeusze.
- Kula Wskrzeszenia: Niektóre zabite jednostki zostają wskrzeszone.
- Zasłona Mroku: Nasze jednostki, które znajdują się w pobliżu Lorda staja się niewidoczne dla przeciwnika.
- Całun Nocnej Mary: Jednostki w obrębie działania czaru przestają atakować.

Komandor Tau

Komandor Tau jest zupełnie innym Lordem niż CI dotychczas opisani, ponieważ jest jednostką specjalizująca się w walce strzeleckiej. W walce w zwarciu jest bezużyteczny. Można go uzbroić w skok, który regeneruje się wyjątkowo szybko, i pozwala utrzymać Komandora przy życiu. Komandor ma także dwie umiejętności bardzo przydatne podczas początkowych faz gry. Cel Namierzony, bo tak nazywa się pierwsza umiejętność, zadaje wysokie obrażenia każdemu rodzajowi jednostek, natomiast druga, Sidła, pozwala unieruchomić jednostki przebiegające nad ustawionymi wcześniej przez Komandora sidłami. Nasz dowódca może być uzbrojony w różne rodzaje dodatkowych broni:

- Miotacz Ognia, który łamie morale przeciwnika i jest bardzo skuteczny przeciwko wrogiej piechocie.
- Blaster Termiczny oraz Lekka Wyrzutnia Rakiet które są przydatne przeciwko pojazdom i budynkom lecz maja krótki zasięg.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.