Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
SCI FI Channel sponsorem generalnym AVANGARDY V

SCI FI Channel sponsorem generalnym AVANGARDY V

Data opublikowania: 06.04.2009, 20:36 | Informacja prasowa
Tagi: avangarda, telewizja, science-fiction

Sponsorem generalnym AVANGARDY V został kanał telewizyjny SCI FI Channel. SCI FI Channel to „miejsce, w którym mieszka wyobraźnia” poświęcone fantastyce naukowej, fantasy, horrorowi oraz zjawiskom paranormalnym.

Zróżnicowana oferta programowa kanału obejmuje zarówno tradycyjne historie o przestrzeni kosmicznej oraz cywilizacjach pozaziemskich, jak i przygody superbohaterów, opowieści o mitycznych potworach czy wspaniałe serie animowane. Znajdziemy tu także popularne seriale i filmy, w tym lokalną premierę Flash Gordon, hity telewizyjne, jak Mroczny Anioł i Futurama, a także premiery filmowe Apocalypso czy Joe Black.

Udział SCI FI Channel oznacza dla nas gwarancję ciekawych atrakcji – powiedział główny koordynator konwentu, Mirosław Kowalski – Nasze założenia programowe, szczęśliwie zbiegają się z tematyką ruszającej od kwietnia ramówki SCI FI, oferującej m.in. emisję kultowego serialu Star Trek: Następne pokolenie. Dzięki temu z losami załóg statku kosmicznego Enterprise będzie można zetknąć się w trakcie AVANGARDY. Cieszy to, że nasza inicjatywa znalazła poparcie tak znaczącego przedstawiciela medialnego. Dobrze wiedzieć, że wciąż można liczyć na wsparcie firm i instytucji rozumiejących, że fantastyka to nie tylko rozrywka. Nasze hasło „Kulturalne Odrealnienie” ma przypomnieć, że fantastyka to przede wszystkim potężna gałąź kultury, związana nieodłącznie z wyobraźnią. Ta z kolei jest ważnym, służącym nam na co dzień, narzędziem poznawczym. Warto więc wspierać wszystko, co wiąże się z jej rozwojem, tak jak uczynił to SCI FI Channel.

Mamy nadzieję, że współpraca SCI FI Channel z tegoroczną edycją Avangardy przyczyni się do popularyzowania tematyki science fiction i fantasy. Zależy nam na tym, by być blisko miłośników sci fi, mieć z nimi jak najlepszy kontakt i nieustannie poznawać ich preferencje. Jesteśmy przekonani, że tego typu inicjatywa przybliży nas do lepszego poznania naszych widzów i przyniesie im dużo nowych doświadczeń i rozrywki – dodała Ewa Bolesta-Zielińska, menedżer marketingu i komunikacji NBC Universal Global Networks Polska.

Powiązane newsy

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.