R.U.S.E. to strategia jak żadna inna – pozwala zwodzić przeciwników, dając im poczucie wygranej, umożliwia także obserwowanie przebiegu bitwy z różnych perspektyw, od centrum wydarzeń po widok ogólny. Użytkownik włączy się do gry dzięki silnikowi IRISZOOMTM, który oferuje przyjazny interfejs umożliwiając sprawne prowadzenie działań, w tym gwałtowne zmiany widoku na pole bitwy: z lotu ptaka do wkroczenia w serce akcji i odwrotnie.
R.U.S.E. wstrząśnie całym gatunkiem RTS i – dzięki zwrotom akcji, które oferuje - da graczom silne bojowe emocje, powiedział John Parkes, Dyrektor Marketingu Ubisoft w regionie EMEA. Ubisoft słynie z wprowadzania innowacji, a R.U.S.E. jedynie podtrzymuje ten zwyczaj, oferując ogromne, szczegółowe mapy, jakich dotąd nie było w strategiach czasu rzeczywistego. Gracze będą odkrywać świat pokazany na mapach dzięki silnikowi IRISZOOM, który ułatwia interakcję w stopniu wcześniej niespotykanym – podkreślił.
Ubisoft i Intel prowadzą wspólne prace nad tytułem, aby mieć pewność, że R.U.S.E. w pełni korzysta z technologii Intela. Chcemy pokazać graczom, czym jest gra w R.U.S.E z wykorzystaniem platform opartych o procesor Intel® Core™i7, powiedział Elliot Garbus, vice prezes Intel Software and Services Group, general manager Visual Computing Software Division. Użytkownicy zostaną wciągnięci w świat gry dzięki satelitarnym zbliżeniom, zaawansowanej technologii AI, która obejmuje między innymi złożone ruchy jednostek i realistycznie oddane zasady fizyki – dodał.
W R.U.S.E. głównym narzędziem graczy jest ich własny umysł – w prowadzeniu tej wojny sukces zapewniają umiejętności prowadzenia zwodniczych i podstępnych działań. Dzięki tym narzędziom R.U.S.E. odświeża cały gatunek.
Więcej na www.rusegame.com