Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
R.U.S.E nowy tytuł Ubisoft

R.U.S.E nowy tytuł Ubisoft

Data opublikowania: 25.03.2009, 20:19 | Informacja prasowa
Tagi: R.U.S.E, Ubisoft, RTS, strategie,
Ubisoft zapowiada premierę R.U.S.E. Wydawca będzie dysponował prawami autorskimi do gry stworzonej przez Eugen Systems, którego team odpowiada także za przyjęty z uznaniem tytuł Act of War: Direct Action™. Ubisoft zaplanował premierę gry na rok podatkowy 2009/2010. R.U.S.E. ma być dostępna na platformy PC, Xbox 360® i PlayStation®3.
Optymalizacja R.U.S.E. przystosowuje grę do najnowszych procesorów z serii Core Intela, w tym Intel® Core™i7. Pierwszy publiczny pokaz tytułu odbędzie się na stanowisku (boks #6006) Intela podczas Game Developers Conference (GDC) w Hali Moscone North w San Francisco. Prezentację zaplanowano na 25 marca na godzinę 17 tamtejszego czasu.

R.U.S.E. to strategia jak żadna inna – pozwala zwodzić przeciwników, dając im poczucie wygranej, umożliwia także obserwowanie przebiegu bitwy z różnych perspektyw, od centrum wydarzeń po widok ogólny. Użytkownik włączy się do gry dzięki silnikowi IRISZOOMTM, który oferuje przyjazny interfejs umożliwiając sprawne prowadzenie działań, w tym gwałtowne zmiany widoku na pole bitwy: z lotu ptaka do wkroczenia w serce akcji i odwrotnie.

R.U.S.E. wstrząśnie całym gatunkiem RTS i – dzięki zwrotom akcji, które oferuje - da graczom silne bojowe emocje, powiedział John Parkes, Dyrektor Marketingu Ubisoft w regionie EMEA. Ubisoft słynie z wprowadzania innowacji, a R.U.S.E. jedynie podtrzymuje ten zwyczaj, oferując ogromne, szczegółowe mapy, jakich dotąd nie było w strategiach czasu rzeczywistego. Gracze będą odkrywać świat pokazany na mapach dzięki silnikowi IRISZOOM, który ułatwia interakcję w stopniu wcześniej niespotykanym – podkreślił.

Ubisoft i Intel prowadzą wspólne prace nad tytułem, aby mieć pewność, że R.U.S.E. w pełni korzysta z technologii Intela. Chcemy pokazać graczom, czym jest gra w R.U.S.E z wykorzystaniem platform opartych o procesor Intel® Core™i7, powiedział Elliot Garbus, vice prezes Intel Software and Services Group, general manager Visual Computing Software Division. Użytkownicy zostaną wciągnięci w świat gry dzięki satelitarnym zbliżeniom, zaawansowanej technologii AI, która obejmuje między innymi złożone ruchy jednostek i realistycznie oddane zasady fizyki – dodał.

W R.U.S.E. głównym narzędziem graczy jest ich własny umysł – w prowadzeniu tej wojny sukces zapewniają umiejętności prowadzenia zwodniczych i podstępnych działań. Dzięki tym narzędziom R.U.S.E. odświeża cały gatunek.

Więcej na www.rusegame.com

Powiązane newsy

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.