Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Nocne Elfy - Krypta Sargerasa

Nocne Elfy - Krypta Sargerasa

Data opublikowania: 17.06.2007, 13:43
Ostatnia edycja: 12.04.2012, 10:32


1. Poszukiwania Illidana
Maiev i jej kilka towarzyszek znajduje się teraz w podziemiach krypty. Musisz przejść pokaźny labirynt pełen różnorodnych potworów by dotrzeć do Illidana na wschodzie mapy. Ostrożnie chodź po tunelach - masz mało jednostek, a Maiev nie może zginąć. W niektórych miejscach są ukryte lokacje, do których możesz się teleportować. Najprostszą, ale jednocześnie dość trudną drogą jest przejście górną stroną mapy. W trakcie błądzenia po mapie możesz również znaleźć dwa zadania dodatkowe opisane poniżej.
Wykonując te zadania, czy po prostu podążając przed siebie staraj się oszczędzać i zbierać butelki życia, warto mieć dobrze wyszkoloną teleportację.

Zadanie dodatkowe - Kula Cieni
Odszukaj fragmenty Kuli Cieni

Zadanie wręcz arcytrudne i bardzo czasochłonne. Po mapie porozrzucane są odłamki Kuli Cieni, potężnego artefaktu.
Gdy demoniczni strażnicy Krypty rozrywali na szczątki przeklęte ciało Gul'dana, zniszczeniu uległo wiele spośród jego cennych artefaktów. Jednym z nich była Kula Cieni, napełniana mocą przez samą Radę Cieni.
Cała kula jest podzielona na 10 części, warto poświęcić nieco czasu i poszukać tych wszystkich części, każda część bowiem daje +1 do obrażeń, a sama kula zajmuje zaledwie jedno miejsce w ekwipunku (więc jeżeli masz 10 części to masz jeden przedmiot +10 do obrażeń). Trzeba naprawdę dobrze szukać - niektóre części są umieszczone w zwykłej skrzyni gdzieś na największym przysłowiowym "zadupiu".

Zadanie dodatkowe - Bariery

W kilku miejscach na obrzeżach mapy (północny wschód, południe, północny zachód) znajdują się zawaliska skalne, za którymi znaleźć możesz małe wsparcie swoich sił.

Po dotarciu do Krypty Sargerasa spotkasz wewnątrz Illidana oraz jego "świtę". Po małej akcji na filmiku, której nie będę tutaj opisywał, by nie psuć zabawy, będziesz miał ciekawą sprawę do zrobienia.

2. Krypta Sargerasa

To teraz masz nieco ponad trzy i pół minuty by wydostać się z tej dziury, musisz dojść do miejsca gdzie zaczynałeś przygodę na tej planszy. Po drodze napotkasz całe masy potworów, które będą starały się Ciebie powstrzymać. Właśnie teraz przydadzą się wspomniane mikstury życia oraz teleportacja.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.