Data opublikowania: 25.06.2007, 17:05 1. Stare Królestwo Bohaterowie muszą przeżyć Podobnie jak w poprzedniej planszy masz tylko mały oddział jednostek i dwóch bohaterów. Ta plansza nie należy do łatwych, więc staraj się oszczędzać jednostki oraz manę jaką posiada Arthas - może się przydać w każdej chwili. Przed Tobą znajduje się rząd wież, które z pewnością poważnie uszkodzą Twoje jednostki, jeżeli tylko zechcesz przejść drogą między nimi. Na początek zniszcz skały znajdujące się po lewej stronie przed wieżami, odkryjesz dźwignię. Jej przełączenie spowoduje zalanie mechanizmów wież z lewej strony, co uniemożliwi im atak. Wieże po prawej możesz zniszczyć za pomocą dźwigni znajdującej się w prawym korytarzu, uważaj jednak - znajduje się tam kilka jednostek przeciwnika. Podążając dalej znajdziesz grupę przeciwników oraz nieco swoich jednostek, które po uwolnieniu będą Ci służyć.
Zadanie dodatkowe - Na ratunek Biesom Podziemi Odszukaj Biesy Podziemi
Wędrując po tunelach będziesz miał okazję odszukać (tego zadania nie idzie przeoczyć) nieco Biesów Podziemi, które są związane i przetrzymywane przez wrogów.
Gdy po Twojej lewej stronie zobaczysz potwory przypominające kraby bądź pewien, że nie sterczą w tej wodzie na darmo - gdy zbliżysz się do bramy, posadzka na, której stoisz opuści się do poziomu wody - wówczas będziesz musiał z tymi potworami stoczyć walkę. W pomieszczeniu dalej znajduje się skrzynia z przedmiotem, a pod nią przycisk - masz wybór, albo zostawić przedmiot w spokoju i iść dalej, albo zabrać go i walczyć z potworami, które pojawią się wokół Ciebie. W skrzyniach i jajach znajdziesz złote monety.
Zadanie dodatkowe - Skrytki ze złotem Odszukaj 5 skrytek
Podobnie jak w poprzednim zadaniu, tak w tym będziesz mógł nazbierać nieco złota przeszukując skrzynie i jaja.
Po zniszczeniu bramy do następnego pomieszczenia ponownie spotkasz kilku przeciwników oraz związane jednostki, które dołączą do Twojej armii. Na szczęście kawałek dalej jest Fontanna Zdrowia, która uleczy Twoje jednostki i przygotuje do walki z trudniejszym przeciwnikiem w pomieszczeniu dalej. Problem w tym pomieszczeniu to nie Królowa, lecz rodzące się w nieskończoność z 4 pomieszczeń (2 u góry i 2 na dole) bardzo denerwujące młode. Możesz albo zniszczyć jaja, z których się wykluwają (co oczywiście jest marnym pomysłem) lub za pomocą dźwigni zamknąć wrota do wylęgarni. Przechodząc dalej spotkasz Nerubiańskiego Władcę Pająków wraz z swoją świtą, a dalej... no właśnie... Zapomnianych, którzy już przygotowali Ci powitanie - pomieszczenie wypełnione mackami oraz oddział potworów. Straty jakie poniesiesz w tym starciu zrekompensują Ci związane jednostki - pięć Biesów Podziemi. No to teraz pora na ostateczną walkę na tej planszy...
2. Zapomniany Bohaterowie muszą przeżyć A jednak istnieje i żyje - Zapomniany. Jest bardzo trudnym przeciwnikiem i wiedz, że jeżeli nie udało Ci się zachować dużej ilości jednostek przez całą tą planszę to możesz mieć problem. Da się go pokonać, nawet jeżeli Twoi bohaterowie zostaną sami i będą mieli mało życia - możesz się wycofać i zaatakować go ponownie. Obrażenia mu zadane zmniejszone są o 19%, lecz jeżeli wykorzystasz runy znajdujące się wokoło nie powinno to stanowić przeszkody.
Wyszukiwarka
Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce: