Data opublikowania: 26.06.2007, 20:25 1. Klucze Cienia Magtheridon dowodzi swoimi sługami z Czarnej Cydateli, do której klucz mają jego oficerowie - Pan Bólu i Pani Udręki. Mają dużą obstawę, przed nimi znajdują się zawsze niewielkie bazy, a na dodatek trzeba przebić się przez wrogie jednostki jeszcze przed bazami. Oficerowie znajdują się w górnych rogach planszy, dodatkowo wokół nich są skrzynie, beczki i inne trofea. Możesz również pozyskać kilka jednostek niszcząc stojące tam wielkie skrzynie.
Zadanie dodatkowe - Przełamać obronę
Najpierw by móc przedostać sie w inne miejsca planszy należy zniszczyć generatory mocy. Ich zniszczenie spowoduje to, że wieże nie będą działać. Dzięki temu więcej Twoich jednostek przetrwa. Generatory są na mapie zaznaczone jako jasno niebieskie punkty, ten w prawym górnym rogu możesz zniszczyć szybciej - jeżeli wykosisz drzewka znajdujące się nieco niżej.
Doskonałą jednostką, która świetnie radzi sobie w wodzie są jaszczury należące do Vash, użyj ich zdolności by pokonać wszelkiego rodzaju przeciwników na wodzie.
Zadanie dodatkowe - Bastion Oblężniczy
Na zachodzie mapy, nieopodal bazy zielonej znajdują się stare maszyny oblężnicze, pokonując ich ochronę możesz przejąć nad nimi kontrolę. Są to doskonałe wozy przeciwko budynkom czy oddalonym jednostkom wroga, dobrze je mieć w swoich oddziałach.
2. Zbij Magtheridona
Magtheridon znajduje się dokładnie w północnej części mapy, wśród swojej świty i obstawy. Gdy zabijesz Pana Bólu i Panią Udręki wrota do jego siedziby staną otworem. Gość jest naprawdę silny, nie żałuj na niego niczego. Przed ostateczną walką najlepiej pogrupuj sobie jednostki, ulecz bohaterów i zregeneruj ich manę. Jeżeli masz możliwość użyj najlepszych zdolności swoich bohaterów.
Wyszukiwarka
Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce: