Data opublikowania: 26.06.2007, 18:32 Ostatnia edycja: 26.06.2007, 20:02 1. Obrona Portalu Garithos w swoim szalonym planie rzucił przeciwko Krwawym Elfom potężną armię, którą zbiera w fortecy znajdującej się na południu (uwaga - do tej fortecy nie da się wejść podczas szturmów). W centrum mapy znajduje się niewielka baza, która należy do Ciebie, zacznij ją od razu rozbudowywać, przede wszystkim o wieże. Stawiać je możesz nawet przed twierdzą Garithosa, na ziemi pokrytej trawą - po obu stronach drogi. Już na samym początku mapy Garithos wyśle przeciwko Tobie oddział milicji z pochodniami, co jakiś czas będzie wysyłał jedną z 30 przygotowanych na Ciebie oddziałów - każdy następny jest silniejszy. Począwszy od zwykłych piechurów, przez maszyny latające, kończąc na potężnych jednostkach. Na mapie znajduje się również sklep, fontanna oraz miejsca, w których możesz znaleźć przedmioty, które mogą Ci bardzo pomóc w tej misji.
Lawałek od Twojej bazy jest portal, masz niemal całą mapę odkryta, więc nie sposób go nie zauważyć, dodatkowo z rogu mapy niemal bez przerwy biegną w jego stronę Krwawe Elfy. Lepiej buduj wieże w większej odległości od portalu, wkrótce po kilku falach będziesz otrzymywał stopniowo coraz lepsze wieże do budowania, a stare od początku gry możesz ulepszać. Nie oszczędzaj - to czy portal przetrwa jest tutaj najważniejsze. Na tej planszy niezastąpiona będzie umiejętność Wygnania oraz Rozwidlona Błyskawica.
Najtrudniejsze są fale składające się z goblińskich sterowców, smoki oraz dwie ostatnie fale - w ostatniej bohater ma pancerz zmniejszający obrażenia o 50%. Budując wieże musisz dbać praktycznie o remonty tylko tych blisko portalu, w miejscu gdzie zostaną jednostki wroga zatrzymane - tak to one po prostu lecą na łeb nie patrząc przed siebie.
Na marginesie - nie słuchaj tekstów budowniczych Krwawych Elfów... a tym bardziej kiedy atakują :)
Wyszukiwarka
Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce: