Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Materiał Tygodnia – odpowiedzi

Materiał Tygodnia – odpowiedzi

Data opublikowania: 06.03.2006, 15:25
Tagi:
NewsZ lekki opóźnieniem, który wynikał z problemami serwera Strefy, dodajemy zaległy materiał tygodnia. W ostatni czwartek, czyli 2 marca pojawił się nowy materiał tygodnia na stronie The Witcher. Tym razem twórcy udzielają odpowiedzi na kilka pytań jakie trapią graczy. Odpowiedzi na pytania znajdziecie tutaj lub w "Czytaj Więcej". Zapraszamy również do odwiedzenia forum Widźmina i zadaniu własnych pytań - forum.

Darkeners: Jak to będzie ze znalezionymi przedmiotami? Czy będzie to coś bardziej tradycjonalnego jak np. w Baldur's Gate, czy Diablo tzn. jak znajdziemy jakieś itemy, to dobieramy to, co nam pasuje, a to, co jest nieprzydatne sprzedajemy w sklepie. Czy też będzie to coś a'la Bard's Tale, gdzie rzeczy bezużyteczne, czy też gorsze są "sprzedawane" od razu automatycznie, a zostaje tylko to, co jest przydatne. Michał Madej, (Chief Designer): To jest klasyczny element gier RPG, niemniej wiedźmini są zabójcami potworów, a nie handlarzami złomem, rabusiami grobów itp. Dlatego ten element jest raczej marginalny (fizycznie nie możemy nosić zbyt wiele) i głównym źródłem pieniędzy będą zlecenia wiedźmińskie. Michalun: Jak będą wyglądać "Random Encountery"? Czy będzie to coś jak w Falloucie, że na jakimś kawałku mapy spotkamy kilku bandziorów albo inne Wiwerny, czy wyobrażacie to sobie w jakiś inny sposób? Michał Madej, (Chief Designer): Spotkania losowe przebiegać będą trochę inaczej niż w grze Fallout - z prostej przyczyny, iż nie mamy 'podróży palcem po mapie' jak to mialo w tamtej grze miejsce. U nas wszystko odbywa się w obrębie istniejących lokacji i spotkania losowe odbywać się będą bardziej naturalnie - ot: zawsze przechodziliśmy przez mostek bez problemu, a tu pewnego razu pod mostkiem coś się zalęgło i atakuje kupca [przyklad celowy dla fanów opowiadań ;)] Natomiast zdecydowanie większy nacisk kładziemy na losowe zadania dla Geralta - świat nie jest statyczny i nawet w dawno spenetrowanych ruinach może na nowo zalęgnąć się wyjątkowo paskudny potwór (z puli losowych paskudnych potworów). Tu już wkracza zawodowa rutyna - zabijamy gada (lub owada, jak to czesto bywa) i po okazaniu dowodu rzeczowego (trofeum) odbieramy nagrodę :) Rioo: Czy medalion wiedźmiński w ogóle będzie oddziaływał jakoś na Geralta? Jeśli tak, to będzie to jakoś (jak?) widoczne? Michał Madej, (Chief Designer): Miecze, medalion i eliksiry są narzędziami w wiedźmińskim fachu - będą odpowiednio uwypuklone i wiele elementów gameplay'u (w tym mini-gry) będą koncentrowały się na nich. W skrócie - chcemy, by gracz czuł, iż pozbawiony jednego z tych przedmiotów staje sie niepełnowartościowym wiedźminem! Tekst oraz obrazek pochodzą ze strony The Witcher.

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.