Podręcznik Gracza
Jest to absolutna podstawa dla początkującego gracza, który
dopiero zamierza zgłębić tajniki tej wspaniałej gry. W podręczniku
znajdziesz kolejne etapy tworzenia postaci. Wszystko zostało tak napisane aby
każdy sobie poradził i nie miał z niczym problemów. Nie zabrakło oczywiście
różnych objaśnień - chodzi tutaj o skróty używane podczas gry - np. Trak0,
2k8 czy AC. Dzięki tej książce tworzenie własnej postaci staje się łatwe i
przyjemne, dzięki czemu nie zniechęca do gry, a raczej zachęca.
Książka podzielona została na poszczególne rozdziały. Pierwszy z nich
traktuje o tworzeniu postaci. Znajdziesz tam wszystkie informacje dzięki którym
tworzenie postaci stanie się dziecinnie proste. Kolejny rozdział mówi o walce
oraz przeróżnych potyczkach. Dzięki niemu walka stanie się łatwiejsza, nauczysz
się również bardziej taktycznych posunięć, oraz unikniesz niemiłych
niespodzianek. Ostatni rozdział rozprawia o magii. Jest to cos dla postaci, które
zdecydowały się na używanie magii. Dzięki dokładnemu przestudiowaniu tego
rozdziały poznasz wszystkie tajniki magii, oraz nauczysz się z niej umiejętnie
korzystać w czasie walki i nie tylko.
Książka wykonana została bardzo starannie z dbałością o najmniejsze szczegóły.
Za sztywną, kolorową okładką kryją się ładnie ilustrowane strony na który
znajduje się czytelny i bardzo ładny druk. Wszędzie widnieją także
wizerunki postaci, potworów i innych tym podobnych rzeczy.
Cena: 69zł
Przewodnik Mistrza Podziemi
To już pozycja dla bardziej zaawansowanych graczy, którzy
chcieliby tworzyć w2łasne przygody i czuwać nad rozgrywką. Mistrz podziemi
to postać, która kontroluje całą sesję i prowadzi samą grą. To od niego
zależy gdzie znajdują się postacie, co je czeka i co spotkają na swojej
drodze. Podręcznik ten ma na celu bliższe zapoznanie się z tą rolą, i
trzeba przyznać, że idealnie się do tego nadaje. Wszystko zostało wyjaśnione
bardzo dobrze, i nikt nie powinien mieć żadnych problemów po przestudiowaniu
owego Przewodnika.
Znajdziesz tutaj wskazówki dotyczące zarówno prowadzenia sesji jak i
tworzenia własnych przygód. Wszystko zostało przygotowane tak, aby nikt nie
miał problemu ze zrozumieniem treści.
W podręczniku znajdują się także bardzo cenne informacje na temat tworzenia
nowych ras, klas postaci, przedmiotów, itp. Dzięki temu Mistrz Podziemi może
w bardzo łatwy sposób modyfikować rozgrywkę i w znacznym stopniu
uatrakcyjniać sesję. Jest to znakomity element, także dla bardziej
zaawansowanych graczy czy MP, którym znudziły się podstawowe zasady i
chcieliby wprowadzić do gry coś nowego.
Cena: 69zł
D&D Fabularna Gra Przygodowa
D&D FGP jest wstępem do 3 Edycji najsłynniejszej gry
fabularnej na świecie. Wydana w formie pudełka, które zawiera wszystko co
potrzeba, aby zapoznać się ze światem Lochów i Smoków
Zawartość:
-Księga Zasad ?32 strony czarno - białych
-Księga Przygód ? 48 stron czarno - białych
-Karty Postaci, Statystyki potworów, diagramy walki - 32 strony kolorowe.
-Mapa podziemi ? 50 cm/90cm , kolor
-6 kości wielościennych
-89 kolorowych żetonów przedstawiających bohaterów, skarby, potwory itd.
Jednym słowem, jest to idealna propozycja dla ludzi którzy dopiero zaczynają
swoją przygodę z grą Dungeons & Dragons. Dzięki zawartym w zestawie
elementom, nie będziesz już potrzebował żadnych dodatkowych elementów.
Znajdziesz tam wszystko co jest potrzebne by zacząć rozgrywkę - no oczywiści
musisz znaleźć jeszcze chętne osoby, które wraz z tobą zanurzą się w
spaniały świat gry Dungeons & Dragons
Cena: 32zł!!!
D&D Księga Potworów
Ponad 500 przerażających wrogów
Od zwyczajnych do magicznych, od słabych do potężnych... Za sprawą
statystyk, kolorowych ilustracji oraz informacji dla bohaterów graczy Księga
Potworów powołuje do życia istoty ze światów Dungeons & Dragons. Jest
to niezbędny podręcznik dla każdego Mistrza Podziemi, który chce, by śmiałkowie
zawsze mieli się na baczności!
Jest to obowiązkowa pozycja dla Mistrza Podziemi. Dzięki tej książce
dodawanie do gry nowych potworów stanie się banalnie proste i nie trzeba się będzie
poświęcać tworzeniu potworów przed rozpoczęciem każdej sesji. Po prostu
wyszukujesz danego przeciwnika odpowiadającego poziomom doświadczenia bohaterów
i umieszczasz go w grze. Co najważniejsze, wszystkie statystyki są już gotowe
i czytelnie przedstawione w poszczególnych tabelach.
Oprawa: twarda
Cena: 69zł
Podręcznik Psioniki
Poszukiwacze przygód opowiadają czasem o rzadkim typie bohaterów,
którzy potrafią samą siłą woli naginać prawa natury do swych celów. Owe
moce umysłu nie mają magicznej natury. Nie są też wytworem plotek. To sztuka
psioniki.
Ten dodatek do gry D&D zawiera informacje o psionicznych klasach postaci i
klasach prestiżowych, psionicznych umiejętnościach i atutach oraz systemie
psionicznej walki. Opisano w nim też gros psionicznych mocy, przedmiotów i
potworów. Innymi słowy: znajdziesz tu wszystko, czego potrzebujesz, by włączyć
psionikę do swej kampanii.
Doskonały dodatek dzięki któremu można w znacznym stopniu urozmaicić
rozgrywkę i sprawić że stanie się ona o wiele ciekawsza.
Księga Wyzwań
Zagrożenie czai się za każdym rogiem i każdym ekranem
A największym z nich jest przebiegły Mistrz Podziemi. Książkę tę wypełniają
pomysły równie subtelne, co podstępne, dzięki którym każda sesja będzie
dla postaci niebezpieczna.
Znajdziesz tu:
* Ponad pięćdziesiąt spotkań zaprojektowanych tak, by można je było łatwo
wykorzystać w dowolnej kampanii.
* Scenariusze o zmiennym stopniu trudności, odpowiednie dla postaci na
poziomach od 1 do 20.
* Porady dotyczące samodzielnego tworzenia zwodniczych i zabójczych sytuacji.
Zawarte w tej książce bezcenne materiały z pewnością zainspirują Mistrzów
Podziemi, którzy lubią trzymać swoich graczy w niepewności.
Książka zdecydowanie ułatwia pracę mistrzowi Podziemi. Bardzo dobre
urozmaicenie gry.
Księga Broni i Ekwipunku
Bohaterowie muszą być przygotowani na wszystko. Inaczej mówiąc,
w każdej chwili powinni mieć pod ręką odpowiednią broń i ekwipunek. Na
wypchanych towarami kartach tej książki znajdziecie olbrzymi skład przedmiotów.
Mogą one wpędzić was w różne kłopoty, ale także z nich wydobyć.
Znajdziecie tu między innymi:
- Wielki kram z ekwipunkiem, towarami handlowymi, przedmiotami alchemicznymi,
truciznami, wierzchowcami i pojazdami.
- Ponad 230 magicznych pancerzy i broni, na przykład płonący topór, lancę
niepowstrzymanej szarży i zbroję łowcy wampirów.
- Ponad 125 przedmiotów magicznych, między innymi nowe artefakty, jak choćby
zbroję w miksturze, pierścień umysłu roju, widmowe berło i niewyczerpaną
torbę pajączków.
- Zasady walki pojazdów na ziemi, w wodzie i w powietrzu.
Gracze i Mistrzowie Podziemi znajdą tu wszystko, czego trzeba, aby wyekwipować
bohaterów na każdą okoliczność. Trzeba przyznać żę przedmiotów jest cała
masa i jest w czym wybierać. Pozycja obowiązkowa dla każdego!