Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Nieumarli - W mrokach podziemi

Nieumarli - W mrokach podziemi

Data opublikowania: 25.06.2007, 16:30

1. Stare Królestwo

Celem misji jest odnalezienie Wrót Starego Królestwa, zabicie Bealguna oraz dostarczenie Klucza Krwii do wrót. Te dwa ostatnie cele znajdą się same - Bealgun stoi przed Wrotami,a jeden z jego ochroniaży posiada przy sobie Klucz. Do dyspozycji masz niewielki oddział jednostek oraz dwóch bohaterów, oszczędzaj wszystkie jakie posiadasz (nie możesz w tej planszy budować jednostek), ale przede wszystkim nie pozwól by zabito Twych bohaterów. Uważaj również by nie zniszczono Twojego Wozu Mięsa, bardzo przydaje się przy niszczeniu beczek z prochem, którymi to tunele są wypełnione. Na początku, gdy ruszysz na przód droga przed Tobą zostanie zamknięta - wróć kawałek i za pomocą dźwigni odblokuj przejście. Krasnoludy będą starały się Ciebie powstrzymać poprzez wysadzenie mostu, gdy filmik się skończy uważaj na kanonierów (u góry) oraz wóz "opancerzony" (na dole). Zniszcz skały znajdujące się po prawej by przejść dalej.
W kolejnych częściach tuneli będziesz musiał przekopywać wszystko co Ci stanie na drodze - wszystko jest cenne, a w niektórych miejscach będą ukryte dźwignie pozwalające Ci otworzyć dalsze wrota.


Zadanie dodatkowe - Skrytki ze złotem
Odszukaj 5 skrytek

Przeszukując tunele wpadniesz na pewno nie raz na złote monety, jest to poboczne zadanie, dzięki któremu możesz zdobyć nieco złota. Monety znajdują się głównie w beczkach, czasami leżą byle gdzie.

Gdy dojdziesz do skarbca uruchom mechanizm za pomocą dźwigni przy następnych drzwiach, przygotuj się na małą walkę. Na postumencie, który się obniży znajduje się Kula Mrozu, zabierz ją, a po chwili przez wrota wskoczy kilku kanonierów. Powoli przejdź przez bramę i za pomocą Wozu Mięsa zbombarduj beczki prochu, łańcuchowa reakcja zabije wielu znajdujących się tam przeciwników. Dalej używaj dźwigni by podnosić zapadnięte części tuneli, gdy dotrzesz do jednej przypominającej w kształcie L uważaj na stwory wychodzące z tunelu. Ostatnią bramę, tuż obok spływu wody otwórz w sposób "na bezczelnego" - czyli po prostu ją zniszcz.
Dalej tylko walka z Bealgunem i umieszczenie klucza w zamku...

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.