Data opublikowania: 25.06.2007, 17:34 Ostatnia edycja: 11.04.2012, 21:48 1. Ucieczka z jaskini Bohater musi przeżyć Pozostałeś sam... jak palec albo coś tam. Jaskinia się wali, stropy nie wytrzymają długo - musisz w ciągu dziesięciu minut opuścić jaskinię. Niedaleko znajduje się moneta, po której zabraniu otrzymasz zadanie poboczne, którego sens wykonania pozostawia wiele do życzenia...
Zadanie dodatkowe - Skrytki ze złotem Odszukaj 3 skrytki
Omiń pierwsze niebieskie płomienie. Stojąc przed niebieskimi płomieniami musisz nacisnąć wszystkie przyciski po drodze - nie warto lecieć przed siebie byle tylko je wdusić - takie akcje przeważnie kończą się jednym i tym samym - śmiercią. Chodź po polach szybko, wchodząc na te, które przestają płonąć, w kierunku następnego przycisku. Idąc w tej sekwencji nadusisz wszystkie, a drzwi się otworzą. Pamiętaj, że nie możesz stać ani chwili w miejscu nieaktywnego płomienia - chwila i zapali się ponownie.
Całe szczęście dalej jest Fontanna Zdrowia, nie siedź przy niej zbyt długo by nie tracić cennego czasu. Otwórz wrota za pomocą dźwigni i zrób rzeź wśród następnych wrogów niszcząc generatory tarcz, które blokują Ci drogę. Beztwarzowy Mag będzie rzucał zaklęcie, które może lekko uszkodzić Cię podczas przekraczania wrót. W dalszej lokacji za pomocą dwóch przycisków możesz zabrać przedmiot z postumentu, jak go zdobyć? Wystarczy zastawić czymś drugi guzik lub szybko przedostać się z jednego na drugi. Następnie czeka Cię małe wyzwanie - kawałki posadzki lewitują w powietrzu, raz opadając, raz się wzbijając. Na niektórych z nich znajdują się potwory. Musisz tak po nich skakać, by przejść dalej przed siebie. Gdy dotrzesz dalej spotkasz drugiego bohatera, jaki będzie do dyspozycji wraz z swoim oddziałem. Wędrując do pomieszczeń następnych będziesz musiał stoczyć kilka walk - w tym z potężnym Beztwarzowym Niszczycielem. Dalej to już tylko wyjście z lokacji.
Wyszukiwarka
Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce: