Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Nieumarli - Powrót do Northrend

Nieumarli - Powrót do Northrend

Data opublikowania: 23.06.2007, 09:41
Ostatnia edycja: 23.06.2007, 09:42

1. Lądowanie

Krwawe Elfy umocniły praktycznie całe wybrzeże Northrend - musisz zdobyć ich fortecę położoną na jednej z okolicznych wysp i wykorzystać jej surowce.

Startujesz posiadając niewielką armię, dwóch bohaterów, kilka statków oraz dostęp do portu nieumarłych. Najpierw możesz udać się na zachód - znajdziesz tam nieco zwykłych potworów, z których będziesz mógł wyciągnąć przedmioty. Daleko na zachodzie, tam gdzie chodzą misie polarne z jaskini wyskoczy Ci ich tatuś. Głównym celem tego zadania jest zniszczenie na północy jednej z baz Krwawych Elfów. Wykorzystaj dane Ci fundusze na statki bojowe oraz transportowiec. Podczas ataku na bazę wroga najpierw zniszcz wierze - to one mogą Ci narobić najwięcej szkód. Po opanowaniu wybrzeża wyląduj jednostkami i zniszcz w pierwszej kolejności jednostki latające oraz budynki, w jakich produkują się jednostki. Następnie zrób tam rzeź. Gdy zadanie zostanie zaliczone będziesz miał na miejscu bazy Krwawych Elfów swoją niewielką bazę, by nieco zwiększyć ilość posiadanych przez Ciebie materiałów zniszcz okoliczne beczki, w niektórych znajdziesz drewno.

Zadanie dodatkowe - Smoczy Skarb
Zabij Smoka Sapphriona

Na niegościnnych terenach - w północno wschodniej części mapy usadowił się smok. Wejście do jego legowiska może być nieco trudne. Zbierz sporo jednostek mogących walczyć z jednostkami latającymi, najlepiej by nie atakowały magią. Z początku będziesz musiał pokonać jego świtę - nieco mniejszych smoków, dopiero na końcu w grocie czeka Sapphiron i kilka dorosłych smoków. Przeciwnik jest silny, potrafi naraz zadać wielu Twoim jednostkom spore obrażenia.
Po jego zabiciu postanowi walczyć dla Ciebie, a skarby jakie znajdziesz dadzą Ci nie tylko możliwość zwiększenia parametrów, ale również siłę by walczyć z silniejszymi.

2. Przełom

Dysponujesz już odpowiednimi zapasami - musisz tylko już przedostać się do Azjol-Nerub. Przejścia strzegą żądni krwi strażnicy. Zabij ich i oczyść sobie drogę.

Gdy będziesz powoli patrolował wody otaczające Twoją bazę w niektórych miejscach ziemia zacznie się trząść i dotychczas zagrodzone przez lód wody staną przed tobą otworem. Niedaleko na wschód od Twojej nowej bazy znajduje się port nieumarłych, który będzie niezbędny do wykonania dalszych zadań. Bazą czerwonych nie masz co się przejmować, jedynie od czasu do czasu będziesz mógł napotkać ich jednostki, gorzej jest z niebieskimi, którzy będą przypuszczać na Ciebie ataki, a dodatkowo znajdują się na drodze do Strażników. Na mapie znajduje się postać, która może dać Ci ciekawy przedmiot, opisana jest poniżej.

Gdy przedostaniesz się przez bazę niebieskich udaj się przez łuk skalny, a dalej na południe, po drodze spotkasz nieco potworów. Drogę zasłonią Ci drzewa, tam albo zbuduj małą bazę, albo przyślij tam Wóz Mięsa, który może niszczyć drzewa. Po jakimś czasie, kopania wśród drzew odsłoni się filmik, ukazujący wielkiego pingwina i skarb.

Droga do Strażników wiedzie przez bazę niebieskich, następnie przez łuk skalny i na północ. Jest ich trzech, w tym jeden silniejszy, dodatkowo wspierany przez małe smoki i inne jednostki, które spotkasz idąc na ich spotkanie.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.