Zareklamuj się na Strefie »
Nie masz jeszcze konta?
» Zarejestruj się
» Przypomnij hasło
Nocne Elfy - Nagi

Nocne Elfy - Nagi

Data opublikowania: 17.06.2007, 12:44
Ostatnia edycja: 17.06.2007, 19:33
Archimonde i Płonący Legion ponieśli wprawdzie ostateczną, klęskę w bitwie o Górę Hyjal, zdołali jednak skazić dużą część lasu Ashenvale plugawą, demoniczną energią. Druidzi i Strażnicy zaprowadzili wspólnie niepewny jeszcze pokój na ziemiach północy, ale w mrokach puszczy kryje się wciąż niejedna groźna istota... Czasy  nie są łaatwe, ale pilnująca niegdyś więzienia Illidana Maiev Shadowsong wyrusza w ślad za niebezpiecznym zbiegiem, chcąc raz jeszcze uwięzić go w podziemiach.

1. Tropem Demona
Podążaj tropem Illidiana
Maiev musi przezyć




Zaczynasz posiadając tylko kilka jednostek oraz Maiev. Najpierw zniszcz bramę, która zagradza Ci drogę. Dalej na otwartym terenie czeka Cię mała walka z Nagami oraz stworami wychodzącymi z zatoki, są niegroźne więc nie powinieneś mieć dużego problemu. W tej planszy staraj się oszczędzać jednostki, zostawiaj je w tyle, a przeciwników atakuj "na partyzanta" - czyli podchodź, atakuj nieco i wycofuj się. Dalej w lewo znajdziesz nieco oszalałych stworów, które mogą już nieco uszkodzić Twoje jednostki. Kawałek dalej zostaniesz napadnięty przez Satyry, staraj się do walki użyć głównie bohatera - jednostki walczące w zwarciu wycofaj.
Nieco dalej spotkasz możliwość wykonania zadania dodatkowego oraz fontannę zdrowia. Użyj czaru teleportacji na niewielką odległość by dostać się do kilku zamkniętych miejsc - spotkasz tam nieco potworów oraz możliwość znalezienia przedmiotów oraz run, pamiętaj, że w tych miejscach do dyspozycji masz jedynie Maiev, więc uważaj by nie zginęła.

Zadanie dodatkowe - Wściekła bestia
Zabij Postrach Puszczy

Zadanie dodatkowe jest bardzo łatwe - musisz zabić potwora o nazwie "Postrach puszczy", z początku jest sam, lecz gdy zaczniesz go atakować będzie się wycofywał w stronę innych potworów, po jego zabiciu możesz liczyć na przedmiot.

Zadanie dodatkowe - misja ratunkowa
Uwolnij siostry

W lewym górnym rogu mapy znajduje się "więzienie". Zabijając znajdujące się tam Satyry i inne potwory możesz uwolnić nieco jednostek, by wzmocnić swoją armię.

Za więzieniem znajduje się brama, dalej jest port.

2. Płonące statki
Ocal co najmniej 2 statki
Maiev musi przeżyć.

Illidan wyrusza na może, musisz jak najszybciej powstrzymać go przed spaleniem statków, co najmniej dwa z nich muszą ocaleć. Podziel swoją armię na kilka grup, niech każda z nich broni innego statki. Maiev zaś wraz z kilkoma siostrami poślij do walki z Illidanem, nie musisz tego robić. Najważniejsze to pozbyć się wszystkich w okolicy i ocalić co najmniej 2 statki.

Wyszukiwarka

Zainteresował Cię temat? Chcesz przeczytać więcej? Znajdź podobne artykuły dzięki naszej wyszukiwarce:

Komentarze

Brak komentarzy. Może będziesz pierwszy?

Napisz komentarz

Komentowanie tylko dla zalogowanych użytkowników.